לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס מזנונים

עבודות גבס מזנונים – למה זה כדאי?

עבודות גבס למזנונים הן העבודות המשתלמות והחסכוניות ביותר שניתן להשיג ע"י עבודות גבס בסלון, מכיוון שמזנון כרהיט הוא מוצר יקר ביותר ובנוסף ההובלה שלו גם היא יקרה. ע"י עבודות גבס בסלון ניתן להשיג מזנון מעוצב ויפה הנותן תחושת ביתיות לסלון, ניתן לעצב את המזנון כל מיני צורות ושיהיה בעל תכונות שונות כגון: מגירות, מדפים, נישות לתאורה מיוחדת, ועוד הרבה רעיונות לעיצובים מחדש של הדירה או הבית. המחירים שלנו מתחילים ב־110 ש"ח למטר.

המחירים הטובים ביותר לעיצוב המזנון באמצעות גבס
התייעצות ראשונית בחינם וקבלת הצעת מחיר
ניסיון רב בתחום של 10 שנים ומעלה

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום:
072-372-8442

עבודות גבס למזנונים במטבח או בסלון

עבודות גבס למזנונים – עיצוב מדויק עד לפרטים הקטנים

חברת עבודות גבס מבצעת עבודות גבס למזנונים ע"י תכנון המזנון עם הלקוח ועיצובו עד לפרט האחרון ככל העולה על דעת הלקוח שלנו. מזנון גבס זה עיצוב מאוד מודרני ומומלץ כיום. נעשה הכל כדי לספק את רצונכם לעצב מחדש את ביתכם וגם לחסוך כסף. כדי לספק את השירות הטוב ביותר אנו נספק לכם אנשי צוות מומחים בתחום העיצוב והגבס אשר יבצעו עבודה מושלמת בדיוק כמו שתדמיינו לעצמכם את המזנון החדש.

כיום עבודות גבס בסלון הן שיטת עיצוב נפוצה ביותר ובמיוחד עבודות גבס מזנונים. לכן, תנו לחברת עבודות גבס לבצע עבודה מקצועית, איכותית ואמינה לקבלת תוצאות איכותיות ביותר. מזנון גבס בהחלט יעשה את השינוי שאתם מחפשים בבית.

שאלות תשובות

icon

המחיר לעבודות גבס מזנונים עומדים על החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

המחיר לתיקוני שפכטל בקיר גבס או במזנון גבס עומד על החל מ־50 ש"ח למ"ר