לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס מחירים

עבודות גבס מחירים כללים – דוגמאות

תיקוני שפכטל בקיר \ גבס החל מ – 50ש"ח
פינוי גבס החל מ- 70ש"ח
בניית קירות גבס החל מ- 100ש"ח
בניית נישות  גבס לטלויזיה החל מ 100 ש"ח
הנמכת תקרה החל מ 200 ש"ח
בניית מדפים מגבס החל מ – 110 ש"ח
בניית חדרי גבס החל מ- 500 ש"ח
צביעה לחדר החל מ 150 ש"ח
צביעה לבית שלם החל מ 450 ש"ח
הדבקת קרמיקה החל מ 150 ש"ח
עיצובים ושיפוץ כללי בגבס החל מ 100שח

 

הגורמים העיקריים המשפיעים על עבודות גבס מחירים

האפשרויות המיוחדות של עבודות גבס עבודות גבס מחיריםמאפשרות להשיג מראה מיוחד במינו בכל מקום בבית. כאשר רוצים לברר כמה עולה עבודות גבס, חשוב מאוד לגבש ראייה כוללת ומלאה של העבודה שתרצו לעשות. אחד הדברים המשפיעים ביותר על גבס מחיר, זה כמובן הקושי והמורכבות של העבודה. עם זאת, ניתן למצוא סכומים ספציפיים המעידים על קיר גבס מחיר, אך פעמים רבות זה לא כולל קשיים אפשריים שיעלו את המחיר בצורה משמעותית.

עלות בסיסית – טיח גבס מחיר וכל מה שמעבר

הגבס הינו חומר אוניברסלי שמאפשר להשיג מטרות כמעט אינסופיות ככל שזה נוגע לשיפורים שונים ברחבי הבית. בדך כלל העלות הינה גבס מחיר למטר על פי תעריף קבוע עבור הסוג הספציפי של החיפוי שנעשה. עם זאת, כאשר מדובר בעבודות בסדר גודל קצת יותר מורכב, ניתן להיעזר במידע המופיע במסגרת מחירון עבודות גבס, שבו ניתן למצוא גם מחירים ספציפיים לעבודות נפוצות בתחום, למשל – קיר גבס לטלויזיה מחיר. ביצוע נישות, כוכים ועבודות ממוקדות נוספות עשויות לעלות יותר מאשר ביסוס פשוט של קיר, משום שמדובר בהליך שדורש יותר זמן, דיוק וגם יותר חומרי גלם. ניתן לברר מחירים גם בהקשר של עבודות גבס מחיר למ"ר, כאשר מדובר בעבודות אחידות, כלומר זהות בכל רחבי החדר או הבית. כך או כך, תקבלו הצעת מחיר ממוקדת בתחילת הדרך, כך שתוכלו לדעת מראש איזו עבודה תבוצע וכמה בדיוק היא תעלה, כולל התוספות האפשריות.

גבס קל ליד מחיר – ומה הקשר?

הגבס הינו חומר אוניברסלי ביותר, שבעזרתו ניתן לבצע מגוון רחב ביותר של עבודות, ואחת מהידועות ביותר היא כמובן קיבוע של יד או רגל בעת שבר. ניתן לראות את היתרונון הרבים של גבס גם תחום זה, תמיכה מלאה מצד אחר, אך מצד שני גם מספיק אוויר שעובר ונותן לרקות השונות את התזונה הנדרשת של חמצן על מנת לאפשר תהליך איחוי איכותי ומתוזמן היטב. שירותי גבס ניתנים בדרך כלל באותו המקום. באופן טבעי, כאשר מדובר בגבס לאיחוי עצמות, כל התהליך נעשה בשיתוף הצוות הרפואי.

שירותים נוספים:עבודות גבס מחירון , מחירי עבודות כסף , קבלן גבס