לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס באלעד

עבודות גבס באלעד – הפתרון המושלם לחלוקת חדרים

משפחות גדולות שיודעות שיש לחלק את הבית מדי פעם לחלוקת חדרים שונה ישמחו להיעזר בשיטת עבודות גבס באלעד. כאשר בונים קיר גבס באלעד אפשר לעשות זאת במהירות יחסית ובקלות, כך שגם העלויות משתנות והופכות נוחות יותר למשפחה. קיר גבס באלעד הוא זול יותר אבל לא פחות איכותי מכל שיטת בנייה קלה אחרת. אתם יכולים להשתמש בגבס למטרת בניית קירות פנימיים, ובצורה כזאת לשפץ את הבית שלכם בכל כמה שנים כאשר הצרכים שלכם משתנים. יתרון גדול נוסף הוא העובדה שמדובר בשיטה אסתטית מאוד. עבודות גבס באלעד פשוט נראה יפה מאוד כקיר חלק וישר, שהמידות שלו מדויקות ונבנות לפי הזמנה שתפורה מראש לבית שלכם.

המחירים המשתלמים ביותר באלעד והסביבה!
הצעת מחיר כלולה כבר במחיר
התייעצות בחינם לכל אורך הדרך – מההתחלה ועד סופה

תושבי אלעד? התקשרו עכשיו:
072-372-8442

מחירון עבודות גבס באלעד והסביבה

שיטת בנייה בגבס באלעד

פלטות הגבס שבונים מהן מונחות בתוך מסגרות מתכת של פרופילים, ולעתים אף נעזרים בקונסטרוקציות בכבדות יותר כדי לחזק, כאשר עושים אלמנטים של עבודות גבס באלעד שהן מורכבות ביותר. אתם יכולים להתייעץ עם קבלן גבס באלעד כך שיוכל לתת לכם את מנעד האפשרויות של בנייה קלה בגבס, ובכך לספק לכם את כל המידע שנחוץ לכם להגיע להחלטה. כאשר אתם משפצים בית בכל כמה שנים וזקוקים להרחבת חדרים או לבניית מדפים ונישות, או כאשר אתם רוצים לחדש לכם אלמנטים עיצוביים שונים, גבס באלעד הוא בחירה נבונה מאוד כחומר בנייה שאפשר להשתמש בו בקלות ובמהירות. בנוסף לזה, אתם יכולים לצפות באתר במחירון שלנו לעבודות גבס מקצועיות בבית הלקוח, באלעד והסביבה.

שירותים נוספים: עבודות גבס בביתר עילית, עבודות גבס בכפר סבא

שאלות תשובות

icon

כמו ברוב הערים בארץ, גם באלעד, התמחור לעבודות הגבס הינם החל מ־110 ש"ח למטר

icon

המחיר לבניית חדר גבס באלעד באופן מלא הינו החל מ־450 ש"ח