לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס בביתר עילית

עבודות גבס בביתר עילית – שיפוץ בגבס ברמה הגבוהה ביותר

עבודות הגבס הולכות והופכות להיות יותר פופולריות מכמה סיבות. קיר גבס בביתר עילית יכול לעמוד על תלו בתוך זמן קצר יחסי ומבלי ליצור פסולת בניין כמו בנייה מסורתית. עבודות גבס בביתר עילית הן חלק מהבנייה הקלה שהולכת ומרחב בכל מקום בעולם, הן בשל כדאיות השיטה והן בשל יתרונות נוספים. כאשר אתם מקימים חדרים שעשויים גבס בביתר עילית, אתם יכולים לשפץ בתוך זמן קצר בתים שלמים ולחזור על התהליך בכל כמה שנים. אם המשפחה מתרחבת או שהילדים יוצאים מהבית, אם כאשר משתנים הצרכים שלכם ואתם רוצים להתאים את הבית למה שנכון לכם כיום.

ניסיון רב של שנים במגוון רחב של עבודות גבס
מחירים אטרקטיביים מאוד לכולם
התייעצות והצעת מחיר בחינם וללא התחייבות

לקבלת פרטים נוספים חייגו עכשיו:
072-372-8442

הסתרת תאורה על ידי עבודות גבס בביתר עילית

באמצעות עבודות גבס בביתר עילית תוכלו לשנות את הבית בקלות

כל קבלן גבס בביתר עילית ייקח בחשבון את הצרכים שלכם ויבנה לכם את הקירות שנחוצים לכם לחלוקה מחדש של הבית. יש לזכור שכל עבודות גבס בביתר עילית מיועדות לקירות פנימיים ולא חיצוניים, וככאלה יש להם יתרונות של עיצוב גמיש. האלמנטים הדקורטיביים שאפשר לעצב מהם לבתים עשויים להפתיע אתכם, כאשר קיר גבס בביתר עילית ייראה טוב יותר מכל קיר אחר שיכולתם לבנות.

פלטות הגבס שמחוזקות בין פרופילים ממתכת מבטיחים לכם בתים שנראים טוב אבל גם בנויים כמו שצריך, במרב הדיוקים האפשריים. אתם יכולים לבנות מדפים, חגורות הסתרה לכבלים חשמליים ותשתיות אחרות, ואפילו חדרים רטובים ומטבחים שלמים לפי השיטה הנכונה. עבודות גבס בביתר עילית מבטיחות לכם שיפוצים מהירים ובית חדש בקלות מדהימה. את מחירון עבודות גבס הבא לא כדאי לכם לפספס, ותוכלו לראות אותו בתפריט מעלה.

שירותים נוספים: עבודות גבס בירושלים, עבודות גבס במכבים רעות

שאלות תשובות

icon

המחיר שלנו לעבודות גבס בביתר עילית הוא החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

המחיר לבניית מדפים בביתר עילית הינו החל מ־110 ש"ח למטר