לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בבת ים

עבודות גבס בבת ים – שיפוץ דירה בעלות מינימלית

גבס הוא החומר המודרני שמשמש לבנייה קלה והוא ורסטילי כל כך שאפשר לעשות אתו כמעט כל דבר. גבס בבת ים יכול לשנות לכם את הדירה בקלות, לחלק חדרים מחדש, לבנות נישות גבס מעניינות ולהקים קירות שלמים בתוך הדירה או לשפץ את הישנים. בזכות קיר גבס בבת ים אתם יכולים לשפץ דירה במינימום עלות שלה, כך שתוכלו לקבל דירה עם קירות חלקים וחדשים שמחליפים את הקירות המתקלפים והמתפוררים הקודמים.

שכרו לעבודה רק קבלן עבודות גבס בת ים כדי שהעבודות ייעשו כמו שצריך ובמשך הזמן המתבקש. עבודות גבס בבת ים, עם כל היותם יחסית קלות לבנייה, לוקחות זן כדי למקסם את התוצאות ולכן תנו לקבלן לעבוד כמו שצריך בקצב שלו. כדאי מאוד להוסיף אפילו שכבה נוספת של שפכטל וצבע אחרי שהשכבה הראשונה מתייבשת כדי לוודא שהקיר חזק.

מתחייבים לעבודה האיכותית ביותר בארץ במחיר מעולה!
שירות אישי והתחייבות לספק אחריות על העבודה
שימוש בחומרי גלם איכותיים וברמה הגבוהה ביותר

לפרטים נוספים וקבלת הצעה חייגו עוד היום:
072-372-8442

תאורה נסתרת באמצעות עבודות גבס בבת ים

קירות גבס בבת ים – למה זה כדאי?

הגבס שמשתמשים בו לבנייה מגיע בצורת לוחות ולכל לוח יש צבע משלו משום שיש לוחות שמיועדים למטבח והם מעורבים בזכוכית ויש כאלה עם שכבה ירוקה מיוחדת לחדרים רטובים כדי לעכב את השפעת הלחות על המרקם שלהם. בכל מקרה, מחברים את הלוחות בעזרת פרופילים והעבודה חייבת להיות מדויקת. כך שרק עבודות גבס בבת ים שעושה קבלן גבס יכולות להיות טובות באמת. קירות גבס נחשבים לטובים וחזקים ומשפרים משמעותית כל נכס.

אנו מספקים שירות מקצועי במחיר הוגן לכל תושבי העיר בת ים והסביבה! המחירים שלנו, הם ללא תחרות.

שאלות תשובות

icon

התעריף של עבודות גבס בבת ים מתומחר לפי מטר מרובע. אצלנו, המחיר הינו 110 ש"ח למ"ר

icon

בניית נישה אישית לטלוויזיה ובהתאמה אישית מתומחרת אצלנו החל מ־100 ש"ח למ"ר