לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס בטייבה

עבודות גבס בטייבה – קבלן גבס מקצועי

קבלן גבס בטייבה ישמח לספק לכם מידע והצעת מחיר כל שיפוץ שתרצו לעשות בביתכם, במחירים נוחים ובמהירות. שיטת הבנייה הקלה שנקראת קיר גבס בטייבה מאפשרת לכם להקים במהירות קירות וחדרים שלמים מבלי להטריח את כל הבית להתפנות ולשבש את שגרת החיים.

לוחות הגבס שמשתמשים בהם לצורך עבודות גבס בטייבה מאפשרים לבנות בעזרת פרופילים ומסגרות מתכת את המבנה שאתם רוצים להקים, ותוך כדי כך לעשות את מה שרציתם תמיד – לקבל חדר חדש לתינוק או למתבגרים שלכם. כאשר הילדים יוצאים מהבית ואתם רוצים לשנות שוב את חלוקת החדרים הפנימית, זה הזמן גם להזיז שוב את הקירות שעשויים מגבס, כך שתוכלו לעצב את הבית הפנימי שלכם מחדש. תוכלו לעשות עיצוב גבס לסלון ולכל חלקי הבית.

חומרי גבס איכותיים וברמה הגבוהה ביותר!
המחירים אטרקטיביים במיוחד וכוללים את העבודה
התקנה מקצועית אשר כוללת אחריות מלאה

לפרטים והזמנת השירות התקשרו עכשיו:
072-372-8442

זה הזמן להזמין עבודות גבס בטייבה

בנייה פנימית בגבס

קירות גבס בטייבה מיועדים רק לקירות פנימיים ולכן כל מה שחיצוני חייב להיבנות בשיטה אחרת. גבס הוא חומר שאם מערבבים אותו עם חומרים אחרים הוא מתחזק ויכול לשמש גם לצורך בניית חדרים רטובים,ובכך תוכלו ליצור הנמכת תקרה באמבטיה למראה אסתטי וחדשני כאשר מוסיפים לו שכבת איטום, או חומר שמגביר את החסינות שלו לחום ואז בונים ממנו מטבחים. עבודות גבס בטייבה מבטיחות לכם שיפוצים מהירים לכל מטרה הן בעסק והן בבית שלכם, כך שתוכלו כל הזמן לשנות את חלוקת החדרים לפי הצורך ועם השנים החולפות. כאשר קבלן גבס בטייבה משפץ את הבית שלכם בצורה כזאת המחיר גם נוח יותר לכל כיס.

שירותים נוספים: עבודות גבס בטירה, עבודות גבס בכפר סבא

שאלות תשובות

icon

המחירים של עבודות גבס בטייבה לרוב יהיו החל מ־110 ש"ח למטר

icon

בחירתו של קבלן גבס בטייבה צריכה להיבחר בקפידה. ראשית, יש לבדוק אודות ההמלצות והחוות דעת של הקבלן. שנית, בדקו האם הוא מחזיק ברישיון קבלנות ונמצא ברשם הקבלנים. שלישית, וניסיון וותק מקצועי