לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בטירה

עבודות גבס בטירה – בחרתם בשירות הנכון

אם בחרתם לעבור לטירה, אתם וודאי רוצים שהבית הפרטי או הדירה שבחרתם, יהיו בדיוק בהתאם לרצונכם ולנוחיותכם. לכן, עוד לפני שתכנסו לדירה, תוכלו לבחור לבצע עבודות שיפוץ במתחם הבית, אשר יעניקו לו את המראה המבוקש לכם. אם אתם מרגישים שכבר השקעתם די והותר תקציב עבור קניית הבית ואין ביכולתכם להשקיע יותר מדי משאבים כלכליים בשיפוץ הבית עצמו, ועדיין רוצים ליצור את בית חלומותיכם כדאי שתדעו שכיום ניתן לשפץ כל בית בדיוק כפי שאתם רוצים וחולמים , במסגרת התקציב שיש בידכם. מחפשים עבודות גבס? תמצאו אצלנו את השירות במחיר הטוב ביותר.

עבודות גבס בטירה במחיר מנצח ללא תחרות
הצעת מחיר בחינם ללא התחייבות
התייעצות ראשונית עלינו ללא עלות נוספת

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום:
072-372-8442

הטמעת תאורה נסתרת באמצעות עבודות גבס בטירה

כיצד לשפץ ולעצב את ביתכם במגבלות התקציב הנוכחי?

התשובה לשאלה זו היא הבחירה בחומר אשר יהיה דומיננטי בתהליך השיפוץ. גבס בטירה כחומר הדומיננטי עבור תהליך השיפוץ, תעניק לביתכם את המראה הטוב והאיכותי ביותר, אשר עליו אתם חולמים, בקלות, בנוחות ובעיקר במחיר משתלם. על ידי גבס אפשר ליצור קירות גבס.

עבודת גבס לטלוויזיה, הנמכת תקרה בסלון ושלל עיצובים ייחודיים לבית קיר גבס בטירה, יממש את מטרותיו בדיוק כמו קיר בטון, אך יעלה הרבה פחות. כמו כן, הוא קל ונוח לבנייה ואף להסרה במקרה הצורך. מלבד קירות גבס, עבודות גבס בטירה, יוכלו להעניק לביתכם שלל נישות גבס שונות לחדרים, תחליפים למדפים או ריהוט, כך שתוכלו לחסוך את ההשקעה הכספית על ריהוט ולנצל את חלל הבית באופן האולטימטיבי.

כל שעליכם לעשות זה למצוא קבלן גבס בטירה, אשר ידוע ביכולתו ליצור בביתכם יצירות מופת מגבס, במחיר נוח ומשתלם, לבחור בו ולהתחיל את התהליך. אצלנו, בדף ספציפי במיוחד, תמצאו מחירון עבודות גבס לצרכן.

שירותים נוספים: עבודות גבס בכפר סבא, עבודות גבס בנתניה

שאלות תשובות

icon

כעיקרון, המחירים של עבודות גבס בטירה מוערכים בהחל מ־110 ש"ח למטר

icon

המחירים לרוב תיקוני השפכטל בטירה הינם החל מ־50 ש"ח למ"ר. תיקוני שפכטל כוללים: סתימת חורים בקירות, החלקה ותיקון של פציעות ושיפשופים בקיר, ותיקון של כל סוגי הפגמים בקירות