לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בכפר שמריהו

עבודות גבס בכפר שמריהו – בנייה קלה באמצעות עבודות גבס

משפחות שאורח החיים שלהם השתנה עד כדי כך שנוצר צורך לחלוקה חדשה של החדרים בבית והקירות הפנימיים, ימצאו שיש גם עבודות גבס בכפר שמריהו שיכולות להקל עליהן את השיפוצים. שיטת בנייה קלה כזאת בגבס יכולה להיות מהירה ויעילה מאוד, כמו גם זולה ונוחה לתפעול. כאשר אתם מניחים קירות גבס בבית כדי למהר ולשנות את החדרים בגלל צרכים מסוימים אתם גם יכולים לקבל אותם מהר מאוד מבלי לשבש את כל אורח החיים שלכם. קיר גבס בכפר שמריהו יוצר מעט מאוד פסולת בניין, כך שאפשר לכנות זאת גם שיטת בנייה ירוקה ונוחה.

עבודות גבס בכפר שמריהו במחירים הכי טובים!
שירות אישי ומגוון רחב של עיצובים ונישות בגבס
ניסיון של 10 שנים בכל תחומי הגבס

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

עבודות גבס בכפר שמריהו במחיר מנצח

שיפוץ בגבס

כאשר אתם משנים את הקירות בבית אתם גם נהנים מכך שבכל כמה שנים תוכלו לשנות את דעתכם מבלי שיהיו בעיות מיוחדות בכך שאתם בונים בכל פעם מחדש. עבודות גבס בכפר שמריהו מבטיחות לכם נוחות של שיפוץ שאינו מקלקל קירות ואינו שובר יותר מדי, להבדיל מהשיטה המסורתית שלפיה בונים קירות חיצוניים. נכון שכל קיר גבס הוא מתאים רק לקירות פנימיים בבית, אבל אם שומרים עליהם טוב ומונעים מלחות להגיע אליהם הם יציבים ועמידים לשנים רבות.

יש לזכור את העובדה שגבס נהדר גם לעיצוב ובנייה של נישות גבס לחדר השינה ומדפים, הנמכת תקרה למטבח, ספריות גבס ויש אפשרויות רבות לבנות חדרים בתוך הבית בזוויות מעניינות בזכות שיטת הלוחות והפרופילים הייעודיים. מחירון עבודות גבס ושיפוצים מתומחר החל מ־100 ש"ח למ"ר או לפי סוג העבודה. את המחירון המלא, תוכלו לצפות באתר.

שירותים נוספים: עבודות גבס בנתניה, עבודות גבס ברמת גן

שאלות תשובות

icon

המחיר לעבודות גבס בכפר שמריהו הינם החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

המחיר לעבודות גבס בכפר שמריהו מחושב לפי מטר מרובע, לפי סוג העבודה, החומרים הנלווים בעבודה, והניסיון של קבלן הגבס.