לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בלוד

פלטות גבס בלוד יכולות לשאת עליהן משקלים מוגבלים, אבל הן נהדרות במיוחד לבניית קיר גבס בלוד. התייעצו עם קבלן גבס לוד ותראו איזה יופי של קונסטרוקציות אפשר לבנות מהן, כאשר עושים שימוש בחומר הרך והנוח הזה לעיצוב.

בנייה קלה שעושה שימוש בגבס מאפשרת לכם למעשה לבנות כל מה שאתם רוצים בצורה נוחה ובמהירות. עבודות גבס בלוד מאפשרות לכם לבנות חדרים שלמים מבלי שתצטרכו לסבול מאי נוחות גדולה בגלל השיפוצים, מאפשרת לכם ליצור עיצוב בגבס לסלון, למטבח ולכל חלקי הבית כל קיר גבס בלוד מאפשר לכם גם להרוס אותו די בקלות בבוא היום, כאשר תרצו לשנות מחדש את מבנה חלוקת החדרים.

שירות אישי ובפריסה ארצית בכל רחבי הארץ
מחירים אטרקטיביים והתייעצות בחינם ללא עלות נוספת
ניסיון בכל עבודות הגבס של 10 שנים ויותר

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

מחירון עבודות גבס בלוד רק באתר זה

שינוי הבית בעזרת קיר גבס – עבודות גבס בלוד

כאשר המשפחה מתרחבת או כאשר הילדים גדלים ונוצר הצורך לחלק מחדש את המבנה הפנימי של הבית, אין כמו עבודות גבס מיוחדות בלוד לעשות את מה שאתם צריכים כאשר זה נחוץ לכם. מחירים נוחים ומהירות יחסית של כל מי שעובד עם קבלן גבס בלוד יוכלו לשכנע אתכם שגבס הוא הפתרון לבנייה קלה באמת.

אתם יכולים להזמין גם בניית נישות ובניית מדפים מיוחדים כאשר מחזקים את לוחות הגבס בעזרת פרופילים מאלומיניום וכאשר אתם יכולים להניח עליהם משקל מוגבל. בדיוק בגלל זה קבלן גבס בלוד יוכל לתת לכם הצעת מחיר טובה כאשר תרצו לשפץ במהירות יחסית. עבודות גבס בלוד מבטיחות לכם בעצם שיפוץ הבית מבפנים בפשטות ובצורה אסתטית מאוד.

שאלות תשובות

icon

המחיר לביצוע עבודות גבס בלוד מוערך במחיר של החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

המחירים לבניית קיר גבס בדירה הינם החל מ־100 ש"ח למ"ר