לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס בצפון

מחפשים עבודות גבס בצפון? מצאתם!

בתי עסק שמתרחבים מכירים את התופעה – ריבוי העובדים שמוספים לעסק שלהם מחייב הוספת משרדים ופינות עבודה. במקרים רבים השיפוצים מונעים מהעסק לעבוד כמו שצריך ולכן הם פונים לעזרת עבודות גבס בצפון כדי לטפל בכך.

שיפוצים של מקומות ובתים בעזרת קיר גבס בצפון הפכו להיות יותר נפוצים בשנים האחרונות בגלל מגוון של יתרונות. קיר גבס בצפון הוא קיר שנחשב לחלק משיטות הבנייה הקלה. זה אומר שהוא ידידותי לסביבה וגם לכיס, והוא מוקם במהירות ובקלות יחסית מבלי להתפשר על האיכות. כאשר אתם בונים קירות גבס בצפון אתם יכולים להיות בטוחים שהחדרים יהיו יציבים לשנים ומשום כך אפשר להיעזר בשירותי קבלן גבס בצפון שגם יסביר לכם את כל האפשרויות לבנייה בגבס.

עשרות דוגמאות לעיצובים בגבס במחיר הכי טוב שתפגשו!
הצעת מחיר אטרקטיבית וכתובה ללא עלות
ניסיון של 10 שנים בכל הנישות האפשריות בגבס

תושבי הצפון? יש לנו את הצעה הטובה ביותר שתפגשו:
072-372-8442

התאמה אישית ללקוח באמצעות עבודות גבס בצפון

שיפוצים בגבס באזור הצפון

גבס הוא חומר מודרני נהדר שאפשר לעשות אתו המון עבודות והמון אלמנטים שונים בבנייה. גבס בצפון יכול לשמש לבניית מדפים או נישות, כוכים או חדרים שלמים שתשנו בכל כמה שנים אם העסק יגדל או שהמשפחה מתרחבת וזקוקה ליותר חדרים בבית. קירות גבס בצפון מאפשרים לכם לשנות את המבנה הפנימי בכל כמה שנים לנוחותכם.

קירות גבס בצפון מתאימים לא רק לחדרים כי אם גם למטבחים ולחדרים רטובים, בהרכב חומרים נכון. קירות הגבס מתאימים גם לבניית מדפים ונישות שונות או כוכים מעניינים לעיצוב מחדש של חלל הבית. ללא ספק, תהיו בטוחים בכך, שאנחנו, נספק לכם את המחירים לעבודות גבס המשתלמים ביותר בצפון. שירות עם אחריות, עם אמא ואבא.

שירותים נוספים: עבודות גבס בנהריה, עבודות גבס בקריית שמונה

שאלות תשובות

icon

המחיר לעבודות גבס בצפון הינם החל מ־110 ש"ח למטר

icon

חלק מהיתרונות של עבודות הגבס הם: מחיר זול משאר עבודות השיפוצים, חוזק ועמידות מפני רטיבות, בידוד חזק ועמיד, ומראה נקי ומעוצב