לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בקריות

המחירים הטובים ביותר למגוון של עבודות גבס בקריות

כאשר אתם רוצים לבנות מחדש את החדרים שלכם ולחלק אחרת את החלל הפנימי כך שתוכלו לסדר את הבית כמו שנוח לכם, השתמשו בשירותי קבלן גבס קריות כדי לעשות את העבודה. שיטת הבנייה בעזרת גבס בקריות היא שיטה נוחה ומדויקת שמניבה תוצאות מהירות ומבלי להפר את השגרה של בני הבית יותר מדי.

הפועלים מניחים פרופילים ממתכות שונות כדי לייצב את הלוחות של הגבס, ואחר כך מניחים את פלטות הגבס ביניהם כדי ליצור קירות שלמים שיהיו אסתטיים מאוד. כל מה שנותר הוא לצבוע את הקירות ולמרוח שפכטל על הקירות כדי לחזק אותם ולצורך הגימור. עבודות גבס בקריות מאפשרות לכם לשפץ בתים ומבנים שלמים במהירות ובמחירים נוחים מאוד כפי שאף שיטה של בנייה לא יכולה להבטיח זאת. קיר גבס בקריות שאתם מקימים בעזרת קבלן גבס אתם יכולים להשאיר על תלו למשך שנים רבות, או עד שתחליטו לשפץ מחדש.

מחירים אטרקטיביים ומשתלמים לתושבי הקריות והסביבה
ייעוץ והכוונה מקצועית לפני השיפוץ בחינם
הצעת מחיר בחינם – 10 שנות ניסיון בתחום

למידע נוסף וקבלת הצעה חייגו עוד היום:
072-372-8442

תקרה מעוצבת על ידי עבודות גבס בקריות

חלוקת חדרים חדשה באמצעות עבודות גבס בקריות

קירות גבס מועילים מאוד למי שהמשפחה שלו גדלה כל הזמן והוא רוצה לשמור על כל האופציות פתוחות. גבס בקריות הוא נוח מאוד להקמת קירות ואחר כך גם להריסתם או להזזתם כאשר הצרכים של המשפחה משתנים מאוד. לוחות הגבס נותנים מראה מאוד יפה וחלק שאינו מתקלקל בזמן סדקים או שברים, כך שאין חשש מהמראה החיצוני שלא יהיה לשבעות רצונכם. עבודות גבס בקריות מאפשרות לכם שיפוץ בזול.

שירותים נוספים: עבודות גבס בקריית אתא, עבודות גבס בקריית ביאליק

שאלות תשובות

icon

המחירון שלנו לעבודות גבס בקריות מתומחרות במחיר של החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

אנחנו נלווה אתכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו. המחירים שלנו לשירות זה, עומדים החל מ־500 ש"ח