לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס ברחובות

עבודות גבס ברחובות – שיפור אורך החיים

יש כל כך הרבה תפקידים לבניית קיר גבס ברחובות שהחומר הזה פשוט משפר את חייהם של כל מי שזקוק שיפוץ הבית במהירות ובקלות ובעלות סבירה. מדובר בלוחות גבס שבאים בצבעים שונים לפי התפקידים שלהם, כך שעבודות גבס ברחובות יכולות להיות מגוונות מאוד ולמטרות שונות.

יש קירות גבס ירוקים שמיועדים לחדרים הרטובים משום שהשכבה הירוקה מכילה חומר שמעכב חלחול הלחות לקירות וההתפוררות שלהם. יש קירות גבס ורודים שמעורבים בתערובת זכוכית ולכן הם מתאימים למטבח בגלל יכולת העמידה שלהם בחום עז. ויש קירות גבס ולוחות שונים עם חיבורים עניינים, כך שרק קבלן עבודות גבס רחובות יוכל לייעץ לכם מהנחוץ לכם.

הצעת מחיר בחינם לגבי שיפוץ חדש או ראשוני
התייעצות ללא תוספת מחיר בכל פנייה
ניסיון של 10 שנים ויותר בכל התחומים

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום:
072-372-8442

הנמכת תקרה והוספת תאורה באמצעות עבודות גבס ברחובות

עבודות גבס ברחובות למטרות שונות

יש עבודות גבס שנועדו לשפץ קירות מתפוררים. יש קירות גבס שנועדו לבנות נישות ויש כאלה שמיועדים להסתרת כל מיני אלמנטים של עיצוב כמו גופי תאורה שונים או מערכות אלקטרוניות, ולכן גבס ברחובות מיועד גם למטרה זו.

כאשר אתם בונים קיר גבס ברחובות ודאו שהקבלן שלכם אינו עוסק גם בחשמל אלא מפריד בין שני התפקידים, משום שפעמים רבות קירות גבס מיועדים גם להסתרת תשתית צינורות חשמל. קירות גבס ברחובות יכולים להיות השיפוץ הכי נחמד ומהיר שיכול להיות לכם, אבל אל תפריעו לעובדים ולקבלנים לעשות את מלאכתם אם הם מציעים לכם להוסיף שכבות שפכטל וצבע כדי לחזק את הקירות.

שאלות תשובות

icon

עבודות גבס ברחובות הינם במחירים של החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

עבודות הגבס יכולות להיות מסופקים עם או בלי חומר. המחירים לעבודה אינם משתנים.