לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס ברעננה

עבודות גבס ברעננה – לבתים שרוצים קצת מעבר

לבניית בתים יציבים יש כמה שיטות בנייה. לשיפוצים פנימיים אתם יכולים להתוודע לשיטות בנייה קלות שחוסכות לכם בזמן ובמחיר, כמו עבודות גבס ברעננה. קירות גבס הם הפתרון המהיר, הנוח והאסתטי לכל שיפוץ שתרצו לעשות כאשר אתם ממהרים לשנות חדרים או לתקן קיר שניזוק או לבנות נישה או מדפים, או כאשר עליכם להסתיר כבלים חשמליים בגלל בטיחות ולכן עליכם להוסיף חגורת גבס שתסתיר אותם.

קבלן גבס רעננה ייתן לכם את כל הייעוץ הנחוץ לכם בשיטת בנייה זו, ואתם יכולים להיות בטוחים שאלה מכם שיבחרו בכל קיר גבס ברעננה כפתרון בנייה קל ופשוט, לא תתחרטו כאשר תראו באיזו מהירות העבודה נעשית. עבודות גבס ברעננה הן האפשרויות הכי נוחות בשבילכם לבנות חדרים שלמים חדשים בתוך הבית ובכך לשנות את החלוקה.

עבודות גבס ברעננה עם החומרים הכי טובים בישראל!
קבלן גבס מקצועי שילווה אתכם לכל אורך התהליך
ייעוץ והכוונה לפני השיפוץ בחינם – מתחייבים לשירות אמיתי

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום:
072-372-8442

הנמכת תקרה ועיצובים באמצעות עבודות גבס ברעננה

חלוקת חדרים מחדש בעזרת קיר גבס

אם המשפחה מתרחבת או שהילדים יוצאים מהבית כי כבר גדלו, יש לכם הזדמנות לשפץ, להשתמש בשיטת הבנייה עם גבס ברעננה. יש המו היגון בבנייה עם גבס ברעננה, למעשה. כאשר כל השיטות בימינו מנסות להיות ידידותיות לסביבה, לחסוך בזמן ובעלויות, קבלן גבס ברעננה יוכל להניח פלטות גבס בין פרופילים ולהוסיף מילוי כדי שתוכלו לראות עד כמה פשוט לשפץ ולהוסיף חדרים שלמים.

נסו את שיטת הבנייה הקלה והפשוטה הזאת, ודעו רק שהיא מוגבלת מבחינת נשיאת חומרים כבדים עליה ולכן ארונות לא יוכלו היות מוצבים על מדף גבס. מחירון עבודות גבס לשנה הנוכחית, הינו, החל מ־110 ש"ח למ"ר. המחירים צפויים להשתנות ומתומחרים לפי: סוג העבודה, מחיר למטר, מורכבות העבודה, והחומרים המשומשים בתהליך. לדוגמא: פלטות מגבס אשר עמידות למים יתומחרו שונה מאשר פלטות שלא מוגנות מים.

שאלות תשובות

icon

התעריפים של מקצועני הגבס לעבודות גבס ברעננה הינם החל מ־110 ש"ח למטר

icon

המחיר המשוער לבניית נישת גבס לטלוויזיה עומד על החל מ־100 ש"ח למטר