לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס בשפרעם

עבודות גבס בשפרעם – תוצאות אסתטיות ברמה גבוהה

בנייה קלה היא שיטה שבה עושים שימוש בחומרים מודרניים ונוחים יותר לעבודה, שנותנים תוצאות יפות יותר לעין, כמו עבודות גבס בשפרעם. כאשר רוצים להקים במהירות חדרים או קירות פנימיים, לשנות את החלוקה שלהם ולכן גם את מבנה הבית הפנימי, אין כמו קיר גבס בשפרעם לתת לכם תוצאות אסתטיות מאוד ובמהירות.

המחירים הזולים של עבודות גבס נובעים מכך שכל קבלן גבס בשפרעם יוכל לעשות את העבודה בצורה מהירה ונוחה יחסית, כך שגם האי נוחות שנגרמת למשפחה בזמן הבנייה תהיה קצרה ככל האפשר. בנייה קלה של גבס בשפרעם מבטיחה תוצאות נהדרות בל בית ומאפשרת לכם להוסיף אלמנטים כמו מדפים, נישות וגם חגורות תלויות של גבס בשפרעם שמסתירות בתוכן את צנרת או הכבלים החשמליים שלא נוח להיתקל בהם.

עבודות גבס בשפרעם במחירים מוזלים ושווים לכל כיס!
מגוון רחב של עיצובים בגבס במקום אחד – תמצאו אצלנו הכל
ניסיון של 10 שנים בכל סוגי עבודות הגבס השונות

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עוד היום:
072-372-8442

עבודות גבס בשפרעם להנמכת התקרה

קבלן גבס בשפרעם לשירותכם

כאשר הילדים גדלים והצרכים של המשפחה משתנים, אתם יכולים לשנות מחדש את חלוקת הקירות בבית כך שכעת הוא יתאים לגיל שלכם ולאורח החיים החדש. אם המשפחה גדלה ויש להוסיף חדר תינוקות צמוד לחדר ההורים, אין כמו קיר גבס בשפרעם לעשות את העבודה הזאת במהירות וללא פסולת בניין כמעט. לוחות הגבס בין המסגרות ממתכת מעניקות לכם תוצאות אסתטיות וחלקות למראה שמחזיקות מעמד שנים. אתם יכולים להיעזר בכל עבודות גבס בשפרעם שיבטיחו לכם שיפוץ הבית במהירות ובמחירים זולים ובכך יאפשרו לכם את מראה הבית שבו תמיד רציתם.

שירותים נוספים: עבודות גבס בחיפה, עבודות גבס בקריית אתא

שאלות תשובות

icon

אנחנו מספקים את כל השירותים בפריסה ארצית, גם בשפרעם.

icon

המחירים למגוון רחב של עבודות גבס בשפרעם הם החל מ־110 ש"ח למטר