לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס בתל אביב

מחפשים קבלן גבס בתל אביב? מצאתם!

תל אביב היא עיר שמלאה בהרבה דירות ישנות שזקוקות לשיפוץ כדי למנוע את התפוררותן מצד אחד, וכדי להגדיל את איכות החיים של הדיירים שלהן מצד שני. לכן אין זה פלא כי עבודות גבס בתל אביב הפכו כבר מזמן לנושא פופולארי בקרב בעלי הדירות. הגבס הוא חומר גלם זול וזמין, קל לעבוד איתו ולבצע בעזרתו שיפורים משמעותיים במראה הדירה.

קבלן גבס תל אביב שמכיר את התחום ויש לו כבר כמה שנים של ניסיון, יכול לבצע עבודות גבס איכותיות שיעלו משמעותית את ערך הדירה. דירות ישנות עם קירות מתפרקים למשל, יכולות להרוויח משמעותית מחיפוי של קיר גבס שיהפוך את החלל לנקי ואסתטי יותר. כמו כן, ניתן לבנות נישות גבס מעוצבות ובכך להוסיף פן עיצובי ודקורטיבי לדירה.

עבודות גבס בתל אביב במחירים מאוד משתלמים
ניסיון של 10 שנים במגוון רחב של עבודות גבס
התייעצות והצעת מחיר ללא עלות

תושבי תל אביב והמחוז? התקשרו לקבלת הצעה:
072-372-8442

עבודות גבס בתל אביב לעיצוב עמדת טלוויזיה חדשה

גבס בתל אביב – טיפים ועצות למתחילים

קיר גבס בתל אביב יכול להיות מאוד שימושי בזכות תכונות הבידוד שלו. ניתן לקחת דירה ממוצעת הנמצאת במרכז העיר וסובלת ממפגעי רעש שונים של אוטובוסים, משאיות זבל, ילדים ופאבים.

במקרה כזה ניתן ליצור בידוד אקוסטי השווה בערכו לבידוד שמושג באמצעות קיר לבנים, כל זאת רק בעזרת שני קירות גבס שביניהם מונח צמר סלעים. ככל שכמותו של צמר הסלעים תגדל, כך רמת הבידוד תגדל איתו. בעיר כמו תל אביב שמתאפיינת כעיר ללא הפסקה, קיימים תושבים שדווקא ישמחו לשנת לילה שקטה וטובה.

שירותים נוספים: עבודות גבס ברמת גן, עבודות גבס בפתח תקווה

שאלות תשובות

icon

המחירון של חברת מקצועני הגבס לעבודות גבס בתל אביב עומדים על החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

התשובה היא, כן. אנחנו מבצעים תיקוני שפכטל לפי דרישתו של הלקוח במחיר של החל מ־50 ש"ח למ"ר