לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בדרום

עבודות גבס בדרום – עיצוב ברמה אחרת

שיטת בנייה שונות מעדיפות להשתמש בחומרים מודרניים שמתאימים יותר לימינו בגלל שלל תכונות. אחד הם הוא גבס בדרום. כאשר בונים קירות בשיטת גבס בדרום, עבודות אלה נמשכות זמן קצר יחסית ומשום כך יכולות להתאים לכל עסק שרוצה לעצב מחדש את חלוקת המשרדים הפנימיים שלו.

כאשר משרד רוצה להתרחב או לבנות נישות גבס וכוכים נוספים לעובדים, קיר גבס בדרום נמצא כקיר המתאים ביותר שיכול לחלק מחדש את חלל המבנה. גם כאשר מחלקים מחדש את החדרים, בבתים פרטיים מעדיפים עבודות גבס בדרום שנותנות מענה מיוחד לכל הצרכים של משפחות גדולות ומתרחבות. במקרים רבים החדרים משתנים בכל כמה שנים, כך שכל קבלן גבס בדרום יכול לעשות את העבודה של שיפוץ מחודש בבית. מחפשים עבודות גבס? התייעצו אתנו.

הצעת מחיר בחינם והתייעצות מקיפה בכל נושא
מחירים אטרקטיביים לתושבי הדרום והסביבה
ניסיון של שנים ארוכות בתחום

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

פרויקט עבודות גבס בדרום עם קבלן צמוד

עבודות גבס דרום לשירותכם

הצעות מחיר של קבלן גבס דרום יכללו גם את המגבלות של השימוש בגבס, כך שהוא יוגבל רק לקירות פנימיים. בקירות חיצוניים לא משתמשים בגבס ולכן האפשרויות לחלוקה ובנייה פנימית הן אין סופיות. כל קיר גבס שתקימו בבית ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר ולכן אתם יכולים לעשות בו שימוש לשנים רבות. אפשר גם לבנות ממנו מדפים ונישות ואפשר גם להוסיף אותו כדי להכין מקום לגופי תאורה מעניינים. עבודות גבס בדרום מאפשרות לכם למצוא שיפוץ נוח במחיר מצחיק. אם ברצונכם לבנות חדרים חדשים לפי צורכי המשפחה או העסק קיר גבס בדרום יוקם בתוך זמן קצר.

שירותים נוספים: עבודות גבס באילת, עבודות גבס בנתיבות

 

שאלות תשובות

icon

המחיר לתיקוני שפכטל בקיר בטון או בקירות גבס, הינם החל מ־50 ש"ח למ"ר

icon

המחיר לבניית חדר גבס הינו החל מ־500 ש"ח ובאופן כללי עבודות גבס כלליות הינם החל מ־110 ש"ח למ"ר