לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בחיפה

עבודות גבס בחיפה – הפתרון האידיאלי למראה נקי ומעוצב

עבודות גבס בחיפה מהוות את הפתרון האידיאלי לכל מי שרוצה לחדש את מראה הדירה שלו, מבלי להוציא סכומי כסף ענקיים על שיפוץ כללי. פעמים רבות מספיק בחיפוי גבס לקיר או הנמכת תקרה, כדי ליצור חלל נקי ואסתטי יותר. ניתן להוסיף לקיר אלמנטים עיצוביים שונים, כגון נישות גבס המוסיפות לא מעט קסם לכל חדר ולכל חלל.

מעבר לצד הדקורטיבי של נישות גבס, הן למעשה מאפשרות מקום אחסון נוסף בבית ובכך חוסכות מכם את הצורך לקנות ריהוט מיותר שסתם יתפוס עוד מקום. כמו כן, קבלן גבס בחיפה שמכיר את התחום ומתמחה בעבודות גבס, יכול למעשה להשתמש בלוחות גבס על מנת לשפר את מראה חדר האמבטיה או המטבח שלכם. ניתן היום למצוא לוחות גבס העמידות למים או לאש, ובכך מהוות יתרון בטיחותי לבית.

שירות אישי ואדיב במחירים אטרקטיביים ומשתלמים!
קבלן גבס בחיפה עם רישיון ומומחיות רבה בתחום
הצעת מחיר בחינם ושירות בפריסה ארצית

לפרטים וקבלת הצעה חייגו עוד היום:
072-372-8442

עבודות גבס בחיפה בשירות עד הביתה

גבס בחיפה – כל מה שחשוב לדעת בנושא

קיר גבס בחיפה יכול להוות יתרון משמעותי, הן מבחינת בידוד הרעש החיצוני והן מבחינה אסתטית למראה הבית. ניתן להשתמש בשני קירות גבס הממולאים בצמר סלעים, כדי להעצים את הבידוד האקוסטי של הבית ובכך לאפשר לדיירים איכות חיים גבוהה יותר. מצד שני, קיר גבס מוסיף אווירה נעימה ונינוחה לבית, היות והוא מחפה על הפגמים שנוצרו בקירות המקוריים. ניתן להשתמש בקירות גבס כדי ליצור מחיצה בין החדרים ובכך לצמצם חלל גדול אחד לשני חללים פרטיים, היכולים לשמש למשל כחדר ילדים נוסף.

שירותים נוספים: עבודות גבס בקריות, עבודות גבס בנשר

שאלות תשובות

icon

התעריפים של עבודות גבס בחיפה בחברת מקצועני הגבס, הינם החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

המחירון לבניית חדר גבס בחיפה הינו החל מ־500 ש"ח