לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס מיוחדות

התרומה האפשרית של עבודות גבס מיוחדות

שינוי ויזואלי הוא חשוב מאוד להשגת מטרות – כל אדם בעל מודעות למרחב שלו יודע זאת. לפיכך, אנשים רבים מבזבזים סכומים גדולים על רכישת מוצרים שונים שישנו את המראה הכללי בסלון, בחדר שינה או במשרד שלהם. עם זאת, יש דרך אחרת להשיג את המטרה הזאת, פעמים רבות בהוצאות נמוכות יותר, וגם בהתאמה מושלמת לרצונות שלכם, וגם למבנה החדר והייחודיות שלו. מדובר באפשרות של עבודות גבס מיוחדות המותאמות בצורה אישית למטרות שלכם.

עבודות גבס מיוחדות ומורכבות במחיר מנצח ללא תחרות
ייעוץ והכוונה מקצועית בחינם לגמרי וללא עלות
ניסיון עשיר של 10 שנים בכל סוגי עבודות הגבס המיוחדות

שירות בפריסה ארצית – לפרטים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

עבודות גבס מיוחדות כמו תאורה נסתרת בתקרה

עבודות גבס מיוחדות – אלו סוגי עבודות ניתן לבצע

למעשה – כל דבר, באמצעות ייעוץ עם החברה המבצעת, תוכלו לקבל עצות והצעות פרקטיות להשגת כל מטרה שתציבו בפניכם. בין הסוגים הנפוצים ניתן למצוא הנמכת תקרות, יצירת מחיצות, בנייה של חדר נפרד אפילו. בנוסף, ניתן לבצע תוספות דקורטיביות שונות שישמשו ליופי ולשימוש פרקטי כאחד.

באמצעות חיפוש מהיר של עבודות גבס מיוחדות תמונות תוכלו למצוא גיוון רחב של עבודות שכבר נעשו בתחום, ועל בסיס היכרות זו גם לגבש רעיון ספציפי למרחב שלכם, שיעזור לו להיות מרשים יותר, איכותי ומעשי יותר. במקרים מסוימים, עבודות אלה משמשות ליצירת איטום ובידוד איכותי יותר – גם מבחינת טמפרטורה וגם מבחינה אקוסטית. שוב, המאפיין הבולט ביותר של עבודות גבס מיוחדות, הינו שהן מחברות בין ההיבט החיצוני לשימושי.

עבודת גבס מיוחדת – כמה זה באמת עולה?

באופן טבעי, כל אדם השוקל להשקיע בשיפוץ כשלהו, שטחי ומצומצם ככל שיהיה, מעוניין קודם כל לדעת מה יהיה "גובה הנזק". עם זאת, כאשר בודקים מחיר עבודות גבס מיוחדות – חשוב לקחת בחשבון את כל המאפיינים והשלבים של העבודה, החל מההכנה של השטח, יציקת הצורות הדרושות, מספר השכבות שיש להניח על מנת להשיג את המטרות ועוד.

בנוסף, עיצובים מיוחדים עשויים לעלות יותר, מהסיבה הפשוטה שלוקח יותר זמן לממש אותם. עם זאת, תמיד ניתן למצוא את הרעיון והשילובים שיאפשרו לעמוד בגבולות העומד לרשותכם, תוך השגה של כל המטרות שהצבתם כשהתחלתם לשקול את האופציה הזאת. בשורה התחתונה, האפשרות של עבודה עם גבס הינה אחת הפוריות ביותר, משום שהיא נותנת תוצאה מובהקת שתשמר לזמן רוב – במחיר הגיוני.

שירותים נוספים: עבודות גבס לסלון , ספריות גבס , מזנון גבס

שאלות תשובות

icon

עבודות גבס מיוחדות הם עבודות לא סטנדרטיות או פשוטות, מדובר בפרויקט או עבודה בהתאמה אישית, ייחודית ככל האפשר, ומיוחדת

icon

המחירים לעבודות גבס מיוחדות הינם החל מ־110 ש"ח למ"ר. המחירים משתנים בהתאם לסוג העבודה, גודלה, והחומרים הנלווים