לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

תקרה צפה מגבס למטבח

תקרה צפה מגבס למטבח – מה זה אומר?

מטבח הבית הוא אחד החדרים החשובים ביותר לבני הבית, היות והוא למעשה מהווה את מרכז הבית. כל אחד היה רוצה שהמטבח שלו יהיה נעים ושליו וישרה אווירה ביתית ונעימה בזמן השהייה בו. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנשים רבים בוחרים קודם כל לשפץ את המטבח שלהם, לפני שיפוץ שאר הבית. אך במקום להוציא הון תועפות על שיפוץ הבית ולחיות כמה חודשים בתוך אתר בניה, ניתן לבצע עבודות גבס שונות ובכך לשפר ולשדרג את מצב הבית.

תקרה צפה מגבס למטבח במגוון רחב של עיצובים וצבעים
ניסיון של 10 שנים בבניית תקרה צפה מגבס למטבח
התייעצות לפני השיפוץ בחינם וקבלת הצעה ללא תוספת

למידע נוסף וקבלת פרטים התקשרו אלינו עוד היום:
072-372-8442

דוגמא של תקרה צפה מגבס למטבח

תקרה צפה מגבס למטבח – מה הייחודיות שלה?

תקרה צפה מגבס למטבח יכולה לשנות את כל הפרופורציות של החדר ובכך להוסיף נוף עיצובי מיוחד למטבח שלכם. ניתן לעצב את התקרה בכל צורה שתרצו, בכל צבע, סגנון, ובכך ליהנות מאלמנטים דקורטיביים נוספים. כמו כן, ניתן לשלב מספר חומרים מלבד הגבס בתקרה צפה למטבח לשם קבלת עיצוב מרהיב וסגנוני. לדוגמא: עץ, זכוכית, ועוד.

לסיכום, תקרה צפה במטבח היא אחת מעבודות הגבס הפופולריות ביותר, המאפשרות מצד אחד להתפרע ברמה העיצובית וליצור כל תקרה שתרצו, ומצד שני ליצור מקום אחסון שימושי ויעיל בין התקרה החדשה למקורית. חשוב כמובן לעבוד עם קבלן גבס מקצועי ואיכותי, כדי להבטיח לעצמכם עבודה איכותית ובטיחותית. המחירים של עבודות גבס ושל קבלני הגבס מתומחרים לרוב לפי מטר מרובע, ולרוב, יהיו החל מ־110 ש"ח למטר! זה גם המחיר הרשמי שלנו לרוב העבודות.

אז איך בעצם בוחרים קבלן גבס מקצועי? לפני הכל, כדאי לבחור אותו לפי המלצות וביקורות חיוביות. לאחר מכן, יש לבדוק אודותיו, אודות ההיסטוריה החיובית או השלילית שלו. וכמו כן, גם לבדוק ולהשוות את המחיר שלו לפי סקרי שוק והשוואת מחירים. בנוסף לכך, יש לוודא שלקבלן יש את הניסיון הדרוש, שהוא אכן ביצע עבודות גבס קודמות ודומות למה שאתם צריכים, וכן לבדוק את אמינותו. בשורה התחתונה, היו חכמים, בדקו ובצעו השוואה לפני שאתם בוחרים סופית בבעל המקצוע.

שירותים נוספים: תקרות גבס , תקרה צפה , תקרה צפה לסלון

שאלות תשובות

icon

המחיר ההתחלתי לתקרה צפה מגבס למטבח הינה החל מ־200 ש"ח למ"ר

icon

פינת טלוויזיה מגבס עולה החל מ־100 ש"ח למ"ר