לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

גבס בחדר שינה

האפשרויות המעניינות שנותן גבס בחדר שינה

חדר השינה מווה עבור רובנו את המקום החשוב ביותר בבית – שם אנחנו יכולים להתרגע אחרי קשיי היומיום, לצבור כוחות וכן לבלות זמן איכות עם החצי השני שלנו. זו הסיבה לכך שאנשים בוחרים להשקיע סכומים משמעותיים יותר וכן מחשבה רבה בשדרוג ושיפור של חדר זה, ליצירת אווירה נעימה ופרקטית יותר. נראה כיצד עבודות גבס בחדר שינה יכולות לתרום להשגת מטרות אלה. מדובר בהשקעה משתלמת ונגישה ביותר שאינה דורשת הרבה מהמשפחה.

מגוון קבלני גבס לעיצובי גבס לחדרי שינה
מחירים משתלמים במיוחד
הצעת מחיר חינם

להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
072-372-8442

גבס בחדר שינה

האפשרויות המגוונות של גבס בחדר השינה

על מנת לנצל את האפשרויות הרבות של גבס, מספיק לנצל את העובדה שהוא מעניק לכם את החופש לשלוט על גובה התקרה בכל אזור של החדר. לדוגמא, אחת מהאפשרויות שעומדות בפניכם הינה ליצור תקרה צפה שתנמיך את מראה החדר, תיצור בידוד אקוסטי איכותי יותר. בנוסף, ניתן ליצור את התקרה בצורות שונות – ואפילו בצורת לב, כהפתעה מיוחדת במינה ליום נישואין (אך כדאי שבן או בת המזלל לא יהיו בבית במשך מספר ימי העבודה הדרושים לביצוע עבודת גבס חדרי שינה מסוג זה). כמו כן, ניתן תמיד להתייעץ עם הספק וליצור גימורים יפים ואסתטיים ביותר שיוסיפו ייחודיות לחדר שלכם

אפשרויות פרקטיות נוספות עבור חדרי שינה

פתרון נפוץ נוסף של עבודות גבס חדרי שינה הוא יצירת נישה מיוחדת לטלוויזיה. כאשר חדר השינה קטן יחסית, מיקום הטלוויזיה בתוך הקיר יכול להיות הרבה יותר יעיל מאשר העמודה של שולחן, או של תלייה על הקיר, תוך סיכון שמישהו יפגע במכשיר תוך כדי הליכה (או התרוצצות בשעות הבוקר המוקדמות). מלבד נישה ספציפית זאת, ניתן ליצור באמצעות גבס גם מקומות אחסון נוספים לפריטים כגון ספרים, דיסקים, או אפילו כוננית תמונות מוקשעת שבה יוצגו כל בני המשפחה. כך, באמצעות בניית קיר גבס נוסף עם נישות מותאמות, ניתן גם לחסוך במקום וגם ליצור מראה אסתטי ביותר, מבלי לקנות רהיטים חדשים, אך גם מבלי להשקיע סכומים גדולים בשיפוץ. באמצעות עבודות גבס בחדר שינה תמונות ניתן להתרשם מסוגי המיקום השונים, על מנת לגבש את הרעיון המתאים ספציפית לצרכים שלכם.

שירותים נוספים: ספריות גבס , נישות גבס בחדר השינה ,תאורה נסתרת בגבס

שאלות תשובות

icon

המחירים לשיפוץ גבס בחדר שינה משתנים בהתאם למה שתבחרו לעשות, לרוב, המחיר יהיה החל מ־400 ש"ח למ"ר

icon

ישנם מספר עבודות גבס אשר מתאימות לחדר השינה שלכם: הוספת קירות גבס עבור יצירת נישה, הנמכת תקרה מגבס לחדר השינה, חיפויים לחדר השינה באמצעות גבס, ועיצובים נוספים.