לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

תאורה נסתרת בגבס

הייחודיות והחיסכון של תאורה נסתרת בגבס

התחום המיוחד והמבטיח של שדרוג בתים ודירות בקלות באמצעות גבס צובר תאוצה הולכת וגדלה, זאת בזכות מגוון השיפורים הרחב שניתן להשיג בזמן קצר ובעלויות הגיוניות. לדוגמא, עבודות גבס או תאורת גבס מאפשרת ליצור פתרונות שינעימו את המראה ואת התחושה של החדר בצורה קסומה ביותר. המאפיינים של תאורת גבס שקועה מאפשרים להתקין אינספור מנורות קטנות שמאירות הישר מהקיר או מהתקרה ומעניקות את רמת האור הדרושה, תוך שמירה על צריכת חשמל מדודה.

תאורה נסתרת בגבס באופן מדויק ומעוצב בהתאמה אישית
מחירים אטרקטיביים ומשתלמים לכל סוגי עבודות הגבס עם תאורה
ניסיון מקצועי של 10 שנים אשר כוללים התייעצות בחינם

לפרטים נוספים והזמנות התקשרו עוד היום:
072-372-8442

תאורה נסתרת בגבס לעיצוב חלל הדירה

מה עדיף, תאורת גבס תקרה או קיר?

התחום המדובר מעניק חופש בלתי רגיל לכל אדם המעוניין ליצור אווירה ייחודית ובלתי נשכחת בחדר שינה, בסלון, בפינת האוכל, במטבח או במשרד. על פי המאפיינים הספציפיים של השטח, וכן על פי ההעדפות האישיות, ניתן לבחור תאורת לד לתקרת גבס שתיתן מספר יתרונות בו-זמנית – גם תיצור הנמכה נעימה של התקרה ליצירת אווירה אינטימית יותר בחדר, וגם תבחר בתוכה את כל התשתית של התאורה (ולא רק). מדובר בפתרון מועדף על רבים, כאשר האופציה השנייה הינה מיקום נישה בכל מקום רצוי, מתאים ובטיחותי.

מה תיתן לכם תאורת קיר גבס?

כאשר מחפשים ושוקלים נישת גבס, מנסים לראות את כל הצדדים של העניין. אך ככל שזה נוגע לתחום הגבס, כמעט ואין כאן כל חסרון, משום ששליטה מלאה בתאורה של החדר מבטיחה הוצאות חשמל נמוכות יותר, וכן תחושה נעימה ומפנקת בחדר עצמו. ברוב המקרים, המחירון לעבודות גבס יתחיל ב־110 ש"ח למ"ר אצל כל קבלני הגבס בישראל.

שירותים נוספים: הנמכת תקרה במטבח , תקרה צפה למטבח , עבודות גבס במטבח

שאלות תשובות

icon

המחירים הנ"ל לתאורה נסתרת בגבס הינם החל מ־110 ש"ח למטר

icon

המחירים לשירות הנ"ל מתחיל ב־200 ש"ח למטר