לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

הנמכת תקרה באמבטיה

הנמכת תקרה באמבטיה – כיצד היא מביאה שינוי?

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים השימושיים ביותר בבית, לכן חשוב לעצב אותו בצורה נוחה ויעילה ביותר. מעבר לפן הפרקטי, חשוב לתת את הדעת גם לפן העיצובי והדקורטיבי של החדר, כדי לספק אווירה נעימה ונינוחה. הנמכת תקרה באמבטיה יכולה ליצור שינוי אדיר, היות והנמכת תקרה באופן כללי משנה את כל הפרספקטיבה ומאפשר תחושת מרחב שונה לחלוטין. אחד היתרונות הבולטים ביותר בהנמכת התקרה, הוא האפשרות ליצור בוידעם נסתר בתוך תקרת הגבס. הדבר מאפשר מקום נוח ופונקציונלי לאחסן פריטים וחפצים שונים, ובכך לרווח קצת את חלל האמבטיה. במקום לקנות עוד ארון או שידה שיתפסו מקום מיותר בחדר ויצרו תחושת צפיפות, ניתן להשתמש בבוידעם הנסתר ולחסוך במקום.

הנמכת תקרה באמבטיה במחירים המשתלמים ביותר בארץ
אחריות על העבודה למשך תקופה ארוכה
הצעת מחיר בחינם ללא עלות

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

עבודה איכותית של הנמכת תקרה באמבטיה מעוצבת
עבודה איכותית של הנמכת תקרה באמבטיה מעוצבת

הנמכת תקרה גבס באמבטיה

כאמור, הנמכת תקרה באמבטיה בעזרת גבס  שנעשית על ידי קבלן גבס יכולה להועיל הן בפן הפונקציונלי של יצירת מקום אחסון נוסף, והן בפן העיצובי. ניתן לעצב את תקרת האמבטיה בהתאם לטעם האישי שלכם, תוך כדי התחשבות בסגנון העיצוב הכללי של החדר והבית בכלל. מומלץ להתייעץ על כך עם אדריכל פנים שמתמחה בנושא ויוכל לייעץ לכם. אנחנו, מקצועני הגבס, נשמח לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאם לדרישת העבודה, לפרטים נוספים חייגו עכשיו.

שירותים נוספים: הנמכת תקרה , הנמכת תקרה בסלון , הנמכת תקרה למזגן

שאלות תשובות

icon

המחירים להנמכת תקרה באמבטיה הינם החל מ־500 ש"ח למ"ר

icon

ברוב המקרים, שירות זה, משתמש בלוחות גבס אשר עמידים למים, כמו, לוחות גבס ירוק