לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

הנמכת תקרה למזגן

הנמכת תקרה למזגן – הפתרון האסתטי להסתרה וחיפוי

ישנן סיבות רבות לבצע הנמכת תקרה מגבס בחדרי הבית השונים. מעבר לפן הדקורטיבי ולשינוי פרופורציות החדר המתאפשר הודות לפעולה הזו, מדובר למעשה בצורך פרקטי המאפשר להסתיר צינורות וחוטי חשמל שונים, ליצור בוידעם לאחסון חפצים וכמובן יצירת מקום ייעודי למזגן. הנמכת תקרה למזגן היא למעשה פעולה פופולרית שאנשים רבים נוטים לבצע כדי ליצור מראה יותר נקי ואסתטי בביתם.

הנמכת תקרה מגבס למזגן מאפשרת למעשה ליצור חלל בין התקרה המקורית לבין תקרת הגבס החדשה, ובכך לאפשר מקום לתעלות המיזוג ואף למזגן עצמו. יש לשים לב כי כאשר מבצעים הנמכות תקרה למזגן כדאי לוודא שהתקרה המקורית אינה סובלת מנזילה או התפתחות של רטיבות. פעמים רבות הרטיבות הזו מחלחלת גם לתקרה החדשה ובכך פוגמת באיכות העבודה.

המחירים הכי טובים במדינה רק אצלנו
אחריות מובטחת על העבודה והשירות
הצעת מחיר והתייעצות ראשונית בחינם

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

מהו המחיר של הנמכת תקרה למזגן

הנמכת תקרה למזגן – כמה זה עולה בממוצע?

מחירון עבודות גבס להנמכת תקרה למזגן תלוי כמובן באיכות לוחות הגבס ובשכר השעתי של איש המקצוע ששכרתם לעבודה. יש לוודא כי בעל המקצוע ששכרתם מכיר את התחום ויש לו את הניסיון והידע הדרוש כדי לבצע הנמכת תקרה איכותית ומקצועית. שימו לב כי מעבר לקונסטרוקציית הגבס יש צורך להתקין גם קונסטרוקציה ממתכת שמטרה להבטיח כי התקרה לא תיפול לכם על הראש. קונסטרוקציית המתכת צריכה להיות צפופה ומחוזקת היטב, על מנת למנוע תאונות בלתי רצויות או היווצרות סדקים בתקרה החדשה. לכן חשוב לעבוד עם קבלן גבס ידוע ומוכר בלבד.

שירותים נוספים: הנמכת תקרה , הנמכת תקרה באמבטיה , הנמכת תקרה במטבח

שאלות תשובות

icon

המחירים להנמכת תקרה למזגן הינם החל מ־250 ש"ח למ"ר. (המחירים כוללים את עלות ההתקנה, הספוטים והתאורה, ופתח השירות למזגן)

icon

הגובה המומלץ ביותר להנמכת תקרה למזגן הינו בין 10-15 ס"מ, והוא נמדד בהתאם לתנאי השטח.