לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

נישות גבס לטלויזיה

דקויות הבחירה וההתקנה של נישות גבס לטלוויזיה

בימינו, הטלוויזיה משחקת תפקיד חשוב ומרכזי בחוויה הביתית שלנו – אנו מעבירים מולה את השעות הנעימות והכי מהנות שלנו. זה משותף לכולנו, בין אם רואים "הישרדות" או "האח הגדול" או סרטים צרפתיים משנות ה-60. לפיכך, מיקום נוח, בטיחות, ואסתטי זהו עניין הרלוונטי לכל אדם ולכל משפחה.

נישת גבס לטלוויזיה עם או בלי שילוב של מזנון גבס היא פתרון יעיל ביותר לעניין זה, המספק בין השאר את הבטיחות הדרושה לכולנו, וגם ממקמת את הטלוויזיה בדיוק איפה שאנחנו רוצים. ניתן לעשות נישות גבס לפלזמה, או לשלב אותה עם מקומות נוספים למערכת קולנוע ביתי, ספרייה, יציאה של מזגן מרכזי ועוד ועוד. החופש שנותן הגבס בעיצוב הסלון או חדר השינה שלכם הוא אינסופי.

המחירים המשתלמים ביותר של נישות גבס לטלוויזיה
הצעת מחיר בחינם וייעוץ ראשוני ללא עלות
עבודה מהירה ויסודית מא' ועד ת'

לקבלת הצעה משתלמת חייגו עוד היום:
072-372-8442

עיצוב נישות גבס לטלוויזיה במחירים משתלמים

מה תמצאו כשתחפשו נישות גבס לטלוויזיה?

הגיוון הרב הקיים בשוק משתקף בתוצאות החיפוש כשתקבלו כשתחפשו נישות גבס לפלזמה תמונות. בסופו של דבר, העיקרון של הגבס הינו לנצל את הקירות הבסיסיים שלכם, לבנות מעליהם וליצור גומות ומקומות מיוחדים הישר בתוך הקיר, זאת באמצעות הצמדה בטיחותית של משטחים העשויים גבס עמיד בפני חום ומים, וגם מבודד, שעליו נעשה טיוח הדומה לשאר החדר. כך מתקבל מראה אחיד, או אם תרצו – ניתן ליצור פתרונות עיצוב בגבס אחרים. אחת הסיבות לפופלריות הגדולה של סוג שדרוג זה הינה האפשרות ליצור מבנה עמיד, יציב, ללא השקעה של סכומים ענקיים בריהוט יקר ערך. כמו כן, כאשר מדובר בחדרים קטנים יחסית, הכנסת הטלוויזיה לשקע ייעודי בשבילה בקיר חוסכת המון מקום קריטי בחדר.

נישות גבס לטלוויזיה – עניין העלות

כאשר מחפשים נישת גבס לטלוויזיה – ניתן למצוא את העלות של בניית מ"ר של קיר גבס, אך זה לא תמיד כולל את עבודת ההכנה, וכמובן שעבודות מורכבות ומבנים מסועפים עולים יותר גם גם הם בסה"כ מטר רבוע. כדאי לפנות לייעוץ מקצועי לקבלת הצעת מחיר מתאימה. לפרטים נוספים אודות מחירון עבודות גבס עברו לדף הרלוונטי.

שירותים נוספים: נישות גבס לספרים , נישות גבס בחדר שינה , נישות גבס בסלון

שאלות תשובות

icon

בניית נישות גבס לטלוויזיה בהתאמה אישית מתומחרת החל מ־4,000 ש"ח.

icon

ניתן לשלב מספר חומרים בשירות הנ"ל: מלבד גבס כמובן, תוכלו לשלב, עץ, זכוכית, וכמובן מתכת. בנוסף, ניתן לשלב בעמדת הטלוויזיה מגבס גם נורות לד ותאורה מוסתרת.