לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

נישות גבס לספרים

נישות גבס לספרים – למה זה באמת כדאי?

אנשים רבים נהנים עד עצם היום הזה מקריאת ספרים בעותקים מודפסים, ולא רק על גבי הלפטופ או הספר האלקטרוני שלהם. בסופו של יום, הכי כיף לשבת עם עותק מודפס ולשקוע בתוך עלילה עשירה ומהפנטת. אך החיסרון העיקרי של ספרים בעותק מודפס, הוא הצורך לאחסן אותם במקום כלשהו ברחבי הבית. הבעיה מתחילה להיות מהותית יותר, ברגע שכמות הספרים הולכת וגדלה אך מקום האחסון הולך וקטן.

במצבים כאלו רוב האנשים נוטים לקנות ארון מיוחד המיועד לספרים או מוסיפים עוד שידה או כוורת גדולה לחלל הבית. הבעיה היא שמדובר בפריט ריהוט גדול ומסורבל, שתופס לא מעט מקום בשטח הבית. הדבר הופך לקריטי במיוחד אם מדובר בדירה קטנה יחסית או כבר עמוסה בפרטי ריהוט גדולים אחרים.

נישות גבס לספרים במחירים משתלמים לכל כיס
כל סוגי הנישות שתוכלו למצוא במקום אחד
נישות בהתאמה אישית עם התקנה עד לבית הלקוח

לפרטים נוספים חייגו עוד היום:
072-372-8442

זוהי דוגמא של נישות גבס לספרים

כל מה שחשוב לכם לדעת לגבי עיצוב נישות גבס לספרים

נישות גבס לספרים הם הפתרון האידיאלי ביותר לכל חובב קריאה באשר הוא. במקום לתפוס מקום מיותר ברחבי הבית, ניתן פשוט ליצור נישות גבס מעוצבות בקיר. ניתן לשלב מזנון גבס בנוסף. נישות אלו יוסיפו לעיצוב הייחודי של הבית, אך גם ישמשו אתכם במקום אחסון נוח ושימושי במיוחד. ניתן ליצור נישות גבס בכל אחד מחדרי הבית, לדוגמה נישות גבס לחדר השינה שם גם אפשר לאחסן ספרים לקריאה לילית לפני השינה. ובכך לאפשר להחזיק ספרים וחפצים אחרים בצורה נוחה ופונקציונלית. ניתן לעצב את הנישות בכל צורה ובכל גודל, בהתאם לרצונות ולצרכים שלכם. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כדי להחליט מה ישתלב הכי טוב בעיצוב הבית שלכם. אז כמה זה עולה? המחירים משתנים לפי סוג הנישה, הגודל, ומורכבות העבודה. תמצאו את המחיר הכי "מדויק" בדף מחירון עבודות גבס.

שירותים נוספים: נישות גבס , נישות גבס לטלויזיה , נישות גבס לסלון

שאלות תשובות

icon

המחירים לבניית נישת גבס לספרים הינה החל מ־100 ש"ח למ"ר.

icon

התשובה היא כן. ניתן להכניס תאורה "נסתרת" על ידי הטמעתן בתוך לוחות הגבס.