לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס באזור

עבודות גבס באזור – השיטה הזולה ביותר לשיפוץ הדירה

בקירות גבס באזור תמצאו שיטה מהירה וזולה לשפץ את הבית שלכם לפי רצונכם בכל פעם שייוצר הצורך בכך. בשיטת הבנייה הקלה של עבודות גבס באזור אתם יכולים להקים קירות שלמים וחדרים חדשים במהירות, מבלי שתיווצר פסולת בניין רבה מדי ומבלי שיתקלקל מרקם החיים בבית תוך כדי עבדה. הפועלים המיומנים של כל קבלן גבס באזור ימצאו את הדרך לבנות מבלי לפגוע בקירות, משום שהשיטה עצמה נועדה גם לשיפוץ קירות שהתקלפו או נסדקו. לוחות הגבס שמניחים בין פרופילים ממתכת, יחד עם קונסטרוקציות שלמות שמחזקות את המבנה יכולים לבנות לכם נישות דקורטיביות ומעניינות, מדפים שעליהם תוכלו להניח כלים וספרים, או תעלות מוסתרות בחגורות שנועדו להכיל את כבלי החשמל למתקנים השונים, והכי יפה – בניית נישות ומדפים בשילוב תאורה נסתרת בגבס על ידי גופי תאורה מתוחכמים.

המחירים המשתלמים ביותר למגוון של עבודות גבס
שירות VIP ואישי עם אחריות על העבודה
מתחייבים לספק הצעת מחיר ללא התחייבות

לפרטים וקבלת מידע נוסף חייגו עכשיו:
072-372-8442

לעבודות גבס באזור חייגו עכשיו אל מקצועני הגבס

קירות גבס באזור לחלוקת חדרים שונה

כל זה נבנה בצורת קיר גבס באזור, כך שאתם יכולים לקבל את התוצאות המוצלחות שלכם מהר מאוד ובמחירים נוחים. לוחות הגבס עשויים מחומר מודרני וחזק, יציב לשנים רבות כל עוד אינו סופג מים. על הגבס מורחים שכבות שפכטל וצבע כדי לחזק ולבודד אותו ותוך כדי כך עושים את הקיר יציב עוד יותר. עבודה מדויקת של גבס באזור מבטיחה לכם שהקירות של החדרים יחזיקו מעמד שנים, עד שתחליטו לשנות מחדש את חלוקת החדרים שלכם. גבס באזור הוא הבחירה הנכונה שלכם לשיפוץ. כמו כן, מחירון עבודות גבס משתנה בהתאם לצורך, לסוג העבודה וגודלה, ולמספר חומרי הגלם המשומשים. לדוגמא: תיקוני שפכטל יעלו לכם החל מ־50 ש"ח למ"ר. לעומת זאת, בניית קירות גבס יעלו לכם החל מ־100 ש"ח למ"ר.

שירותים נוספים: עבודות גבס ברמת גן, עבודות גבס באור יהודה

שאלות תשובות

icon

מחירון עבודות גבס באזור מוערך בהחל מ־110 ש"ח למ"ר או בהתאם להסכם העבודה שנקבע מראש

icon

התשובה היא כן. לוחות גבס אשר עמידים למים נקראים "לוחות גבס ירוקים". לרוב, הם מתאימים לעבודות גבס בשירותים, במטבח, ובמקומות שבהם יש לחות גבוהה.