לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בירושלים

עבודות גבס בירושלים יכולות לשמש לשימושים שונים, כגון בניית קירות גבס בתוך הבית כדי ליצור מחיצה בין החדרים. אנשים רבים משתמשים בקירות גבס כדי לחפות קירות או תקרות בעלות פגמים קשים שפוגעים במראה האסתטי של הבית. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בעבודות גבס כדי ליצור נישות גבס בקיר שיכולות לשמש כמקום אחסון של ספרים או חפצי נוי שונים.

הגבס הוא חומר זמין וזול יחסית שקל לעבוד איתו וניתן ליצור באמצעותו ייעול ושיפור מראה הבית. ניתן למצוא בארץ סוגים שונים של לוחות גבס, בהתאם לייעוד שלהם. ישנם לוחות גבס עבים החסינים למים או לאש, אחרים מכילים קלקר ורדיד אלומיניום ומשמשים בעיקר לחיפוי פנימי של קירות חיצוניים. לכן, כאשר אתם מחפשים קבלן גבס ירושלים, חשוב לבחור באיש מקצוע רציני שמכיר את התחום ואת חומרי הגלם השונים. וכמו כן, כדאי לעיין במחירון עבודות גבס ושיפוצים.

מחירים נוחים ומשתלמים לתושבי ירושלים והמרכז
ניסיון של 10 שנים בביצוע כל סוגי עבודות הגבס
שירות בפריסה ארצית עם אחריות על העבודה

לפרטים נוספים אודות השירות חייגו עכשיו:
072-372-8442

פינת טלוויזיה מעוצבת על ידי עבודות גבס בירושלים

גבס בירושלים – מספר נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון

קיר גבס בירושלים יכול כאמור להיות מורכב מלוחות גבס שונים, בהתאם לייעוד של הקיר. כאשר מדובר על קיר גבס שמוקם באמבטיה או בחדר אחר בעל אחוזי לחות גבוהים, חשוב להקפיד בגבס העמיד בפני חדירת מים. אם ישתמשו בסוג גבס שאינו מתאים, הקיר יירטב ויתחיל לפתח עובש וירקת. המצב דומה כאשר מדובר על קיר גבס שמיועד למטבח הבית, או לצרכי הנמכת תקרה במטבח, במקרה כזה חשוב לבחור בקיר שיהיה עמיד לאש ובכך ימנע מצב של שריפה.

שירותים בקרבת מקום: עבודות גבס בבית שמש , עבודות גבס במודיעין

שאלות תשובות

icon

התמחור של עבודות גבס בירושלים הינו לפי מטר. המחירים, הם החל מ־110 ש"ח למטר

icon

נישות טלוויזיה מגבס נועדו לעצב מחדש את פינת הטלוויזיה. אז כמה זה עולה? המחירים לנישה כזו או אחרת היא החל מ־100 ש"ח למטר