לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

הנמכת תקרה במטבח

הנמכת תקרה במטבח – הפתרון המושלם עבורכם

הנמכת תקרה במטבח היא למעשה הדרך הפשוטה והנוחה ביותר לעצב מחדש את המטבח שלכם. במקום להוציא את כל החסכונות על עיצוב מחדש של המטבח, ניתן פשוט להנמיך את התקרה ובכך ליצור חלל שונה לחלוטין ממה שאתם רגילים אליו.

תקרות גבס מאפשרת לכל אחד את האופציה להוציא מתוכו את כל היצירתיות שלו ולבקש לעצב אותה בכל צורה שנראית לו לנכון. מומלץ כמובן להתייעץ עם אדריכל פנים או מעצב פנים שמתמחים בתחום, כדי להבטיח לעצמכם להימנע מטעויות של מתחילים. למעשה מדובר בעבודות פשוטות ומשתלמות יחסית, היות והגבס עצמו נחשב לחומר גלם זול וזמין והעבודות אינן אורכות זמן רב ומייגע כמו רוב השיפוצים.

המחירים האטרקטיביים ביותר להנמכת תקרה במטבח
עבודה יסודית ומהירה עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר
הצעת מחיר בחינם והתחייבות לזמנים

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

תמונה מקדימה אחרי הנמכת תקרה במטבח

היתרון של הנמכת תקרה מגבס במטבח

אחד היתרונות הגדולים ביותר בביצוע הנמכת תקרה במטבח הוא יכולת ליצור שם בוידעם שיאפשר אחסון של כל החפצים שאין להם שימוש על בסיס יום – יומי. במקום לקנות ארון נוסף שיתפוס מקום בבית, ניתן ליצור בוידעם חבוי בתוך התקרה ולאחסן בו את כל החפצים הלא נחוצים שלכם. עבודות גבס במטבח יכולות לשנות את כל מראה המטבח לחלוטין וליצור לנו מטבח מודרני ומעוצב לפי הנוחיות של המשתמש. עבודות גבס יספקו לכם את הפתרון האידיאלי והמהיר, הוויזואלי, והזול ביותר. כמו כן, זהו הפתרון היעיל ביותר והאסתטי מבין כל פתרונות החיפויים הקיימים כיום בשוק הישראלי.

שירותים נוספים: הנמכת תקרה , הנמכת תקרה למזגן , הנמכת תקרה בסלון

שאלות תשובות

icon

הנמכת תקרה במטבח מתבצעת על ידי שימוש בלוחות גבס ובאמצעות קבלן גבס.

icon

המחירים מתומחרים לפי מ"ר, והוא הינו החל מ־350 ש"ח לתקרה רגילה, והחל מ־500 ש"ח לתקרה צפה.