לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס במזכרת בתיה

עבודות גבס במזכרת בתיה – השירות הטוב ביותר שתקבלו

קבלן גבס מזכרת בתיה המיומן בתפקידו ומנוסה יוכל להסביר לכם מה בדיוק אפשר לעשות עם כל אפשרויות הבנייה בגבס במזכרת בתיה. יש כל כך הרבה אפשרויות מעניינות שיוזילו לכם את השיפוצים, או יפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות לבניית חדרים שלמים בעזרת שיטות גבס מתקדמות. עבודות גבס במזכרת בתיה הן חלק משיטת בנייה קלה וידידותית לסביבה.

כל קיר גבס מייצר פחות פסולת בניין וכך אפשר לחזור על השיפוצים האלה מדי כמה שנים לפי הנוחות שלכם. אם המשפחה גדלה וזקוקה לעוד חדר קטן לילדים ולתינוק, ואם הילדים יוצאים מהבית ומניחים לכם לשנות את מבנה חלוקת החדרים שלכם מחדש, עבודות גבס במזכרת בתיה הן בדיוק מה שנחוץ לכם כדי לשפץ בזול.

עבודות גבס במזכרת בתיה במחיר מנצח וללא תחרות
עבודה איכותית ויסודית מא' ועד ת' – ניסיון של 10 שנים בתחום
התייעצות ראשונית בחינם הכוללת אחריות על העבודה והצעת מחיר בחינם

לפרטים והתייעצות חייגו עכשיו:
072-372-8442

תקרה צפה על ידי עבודות גבס במזכרת בתיה

עבודות גבס במזכרת בתיה – קירות גבס נוחים

יש גבס שאפשר להשתמש בו גם לבניית חדרים רטובים וליצור עיצוב חדשני לאמבטיה כגון הנמכת תקרה באמבטיה ויש גבס שאפשר אפילו לבנות ממנו מטבח או מזנון גבס לסלון. הכל תלוי בשיטת העבודה ובכך שבלוחות הגבס מוסיפים חומרים לפני שמניחים אותם בין הפרופילים המתכתיים שמהם בונים מסגרות.

גבס עטוף בשכבה נגד לחות יאפשר לכם לעצב חדר אמבטיה נהדר. זכרו שגבס במזכרת בתיה הוא גבס שבונים בעזרתו רק בחדרים פנימיים ולא חיצוניים. אתם יכולים לעצב גם מדפים נהדרים בעזרת גבס במזכרת בתיה, כך שתוכלו להשתמש בהם שנים רבות מבלי להזדקק לרהיטים. המחיר נוח והמהירות גדולה.

שירותים נוספים: עבודות גבס ביבנה, עבודות גבס בנס ציונה

שאלות תשובות

icon

אז כמה זה באמת עולה? המחיר לעבודות גבס במזכרת בתיה עומד על החל מ־110 ש"ח למטר

icon

המחיר לצביעת הדירה או הבית הינו החל מ־450 ש"ח