לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה

עבודות גבס בראשון לציון

עבודות גבס בראשון לציון – הפתרון המושלם לעיצוב הבית

עבודות גבס בראשון לציון הן למעשה הפתרון המושלם עבור כל בית. עבודות גבס מאפשרות לכל אחד בכל תקציב לחדש את מראה הדירה שלו ובכך להעלות משמעותית את איכות חייו. במקום להוציא סכומי כסף עצומים על שיפוץ כללי לדירה, החלפת המטבח או שיפוץ מאסיבי בחדר האמבטיה, ניתן פשוט לשכור קבלן גבס ראשון לציון.

קבלן גבס מקצועי ורציני ידע להתאים לכם את עבודות גבס שיהיו אידיאליות עבורכם. במחיר הרבה יותר נמוך משיפוץ כללי ובטווח זמן קצר יותר, תוכלו ליהנות מבית מחודש ורענן רק באמצעות עבודות הגבס השונות. כל מי שיש לו ילדים יודע כמה חשוב לדאוג לספייס פרטי לכל אחד מבני הבית. לצורך כך ניתן להשתמש בקירות או מחיצות גבס, במטרה ליצור חללים קטנים יותר בבית שיוכלו לשמש כחדר עבודה או חדר ילדים נוסף.

עבודות גבס עם ניסיון של 10 שנים בתחום
הצעת מחיר והתייעצות מקיפה לפני השיפוץ
מחירים אטרקטיביים לתושבי ראשון לציון

למידע נוסף ובירורים חייגו עוד היום:
072-372-8442

עבודות גבס בראשון לציון במחיר שווה לכל כיס

עבודות גבס בראשון לציון

קיר גבס בראשון לציון יכול כאמור לפתור לא מעט ריבים וויכוחים מיותרים בין בני הבית. כאשר מדובר על בית הבנוי על שטח גדול יחסית אך מספר החדרים בו מועט, ניתן למקסם את הפוטנציאל שלו על ידי יצירות קירות גבס או מחיצות גבס בגבהים שונים. לפעמים ניתן להשתמש במחיצת גבס כדי ליצור הבדלה בין הסלון והמטבח, ובכך ליצור חלל יותר אינטימי שיכול לשמש את בני המשפחה והחברים. כמו כן, ניתן ליצור נישות גבס שיעטרו את קירות הבית ויוסיפו נופך עיצובי למקום. בנוסף, מחירון עבודות גבס, לידיעתכם, מתחיל ב־110 ש"ח למ"ר ועבודות ספציפיות מתומחרות לפי סוג העבודה. כדוגמא: עבודות גבס מיוחדות.

שירותים נוספים: עבודות גבס בתל אביב, עבודות גבס בחולון

שאלות תשובות

icon

תושבי ראשון לציון? המחירים שלנו לעבודות גבס באזור שלכם עומד על החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

רשם הקבלנים הינו גוף אשר אחראי ומפקח על הקבלנים בישראל. קבלן גבס אשר רשום בספר הקבלנים יהיה מומלץ יותר מקבלן פרטי שאיננו רשום שם