לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס במטבח

כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים עבודות גבס במטבח

אחד המקומות החשובים ביותר בבית של כל אחד מאתנו – זה ללא ספק המטבח. כאן אנו מעבירים גם זמן איכות, וגם מבצעים מטלות בית חשובות מאוד! כגון: בישולים, ניקיונות, ועוד הרבה. לפיכך, כל שיפוץ קוסמטי חייב לעמוד בשני תנאים – פרקטיות ועמידות. גבס במטבח מעניק בדיוק את היתרונות הללו ועושה זאת בצורה יעילה ביותר, וכן במחירים סבירים והגיוניים. כך שאם משהו חסר לכם בסביבה זו על מנת לספק את התחושה החיובית ביותר וגם להתאים סביבה זו לצרכים הפרקטיים – עיצוב גבס במטבח זו התשובה עבורכם.

עבודות גבס במטבח במחיר הכי טוב שתמצאו!
השירות נמצא בפריסה ארצית ברחבי הארץ
שירות עם אחריות והתייעצות מקיפה בכל נושא ושאלה

לפרטים נוספים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

דוגמא של עבודות גבס במטבח

גיבוש הפרויקט של עבודות גבס במטבח

על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, תמיד חשוב לדעת בוודאות מה אתם צריכים ומחפשים. לאחר מכן, ניתן לקבל הצעות מחירים ממוקדות עבור עבודת גבס במטבחים שיעניקו לו חזות חדשה, מושקעת ומרשימה יותר, וגם יאפשרו להתנהל בו בנוחות מרבית. על מנת להשיג זאת ניתן ליצור הנמכת תקרה למטבח אקוסטית, ליצור נישות ייעודיות לתנור או לטלוויזיה, הנמכת תקרה ממוקדת למניעת עשן וסירחון בכל הבית כמו כן ניתן לשלב תאורה נסתרת בגבס למראה יוקרתי ועשיר. ניתן לדון על הרעיונות שלכם גם עם כל בני הבית, ולאחר מכן – עם איש המקצוע, שבדרך כלל יכול להעניק לכם מספר רעיונות פרקטיים ויפים שמספקים חוויה חיובית יותר בעת השהייה במטבח – מניסיון.

החשיבות של עבודות גבס במטבח

משום שמדובר בעבודה חיצונית, ויזואלית בעיקרה, חשוב מאוד להתרשם מעבודות קודמות שבוצעו על ידי איש המקצוע שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור. באופן כללי, תמונות אמנם לא תמיד מספקות את הרושם המלא, ולפעמים מומלץ אפילו לבקר במקומות שכרגע עובדים בהם (באישור הבעלים, כמובן), אך מדובר במקום טוב להתחיל בו. בחירה באדם הנכון מתחילה ברושם הראשוני האיכותי שתצליחו להשיג ממנו ומהעבודה שתבוצע, כך לעולם לא תצאו מאוכזבים. בנוסף, כדאי לבחון את המחירים של עבודות גבס ולבצע מחקר ראשוני, השוואת מחירים, ובחירתו של קבלן הגבס המתאים.

שירותים דומים בנושא עבודות גבס במטבח ומוצרים נוספים שאני מספקים: עבודות גבס מזנונים , הנמכת גבס במטבח , נישות גבס במטבח

שאלות תשובות

icon

המחיר מחירון של עבודות גבס במטבח הינו בעלות של החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

המחיר המשוער להנמכת תקרה במטבח הוא החל מ־200 ש"ח למ"ר