לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

נישות גבס מעוצבות

נישות גבס מעוצבות – תרומה אדירה ועיצובית לחלל

כל אחד רוצה שהבית שלו יהיה מעוצב וייחודי ביותר. אנשים רבים חושבים כי על מנת להגיע לתוצאה הזאת, יש צורך להשקיע לא מעט זמן ומאמץ בשיפוץ הבית ובריהוט מחדש. פעמים רבות אנשים קונים אביזרים שונים כדי לעצב את הסלון או המטבח, מחליפים לרהיטים יוקרתיים יותר וצובעים את הקירות בצורות דקורטיביות. אך הפתרון הפשוט ביותר כדי להפיח חיים בבית ולהפוך את הסלון לחלל מעוצב וייחודי הוא להכין נישות גבס מעוצבות. עיצוב בגבס הינו למעשה הדרך הפשוטה והמשתלמת ביותר להפוך כל חלל לייחודי ופונקציונלי כאחד. בעזרת איש מקצוע שמתמחה בעבודות גבס וביצירת נישות גבס ייחודיות, ניתן ליצור נישות שונות היכולות לשמש אתכם למגוון רחב של שימושים.

נישות גבס מעוצבות במחירים הכי טובים בארץ!
כל סוגי העיצובים במקום אחד – במקצועני הגבס
הצעת מחיר בחינם ללא התחייבות

לבירורים והזמנות חייגו עוד היום:
072-372-8442

כמה עולה נישות גבס מעוצבות

נישות גבס מעוצבות תמונות

עיצוב נישות גבס חייב כאמור להיעשות אך ורק על ידי בעל מקצוע שמתמחה בתחום ומכיר את העבודה על בוריה. רק קבלן גבס מקצוען יוכל לייצר עבורכם את הנישות האידיאליות והאופטימליות ביותר עבור הבית שלכם. למעשה במקום להוציא כספים מיותרים על אביזרים דקורטיביים או לקנות מערכת ישיבה חדשה ומפוארת, ניתן ליצור מגבס כל דבר שנפשכם חשקה בו. ניתן אף להיעזר במעצב פנים כדי למקם נכון ובצורה מאוזנות את הנישות השונות שתרצו לבנות, ובכך להפוך כל חלל למרשים ועוצר נשימה במיוחד. היתרון העיקרי ביצירת נישות גבס טמון מצד אחד בעבודה המהירה והמשתלמת יחסית, מצד שני מדובר באופציה ליצור כל דבר שתרצו. המחירים לנישות גבס מעוצבות מתומחרות לפי העבודה, לפי מ"ר, או לפי מורכבות וסוג העבודה. בתחום זה, תמצאו, מגוון רחב של עיצובים. בדף הבא, תמצאו מחירון עבודות גבס משוער.

שירותים נוספים: נישות גבס לטלויזיה , נישות גבס לספרים , נישות גבס בחדר שינה

שאלות תשובות

icon

מחירון נישות גבס מעוצבות הינם החל מ־110 ש"ח למ"ר. לחלופין, בגלל טיב החומרים, המחירים לעבודות גבס מתחילות ב־1,000 ש"ח ויכולות להגיע עד ל־20,000 ש"ח.

icon

כל עוד שקיים "תקציב" השמיים הם הגבול, כל אומנות או יצירה שתבחרו, אפשרית. תוכלו למצוא במישור זה: ספריות גבס, נישות לטלוויזיה מגבס, תקרה מעוצבת מגבס, מזנונים מגבס, מדפים, וכו'.