לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

נישות גבס במטבח

נישות גבס במטבח – למה זה כדאי?

המטבח הוא לב ליבו של הבית, היות ובסופו של יום זה המקום שהכי כיף לשבת בו ולאכול בשקט את הארוחות שלכם. למעשה כל משק הבית מסתובב סביב המטבח, היות ותמיד פותחים את המקרר לבדוק מה יש לאכול, או שמסתכלים מה חסר כדי לדעת מה לקנות בסופר. המטבח בדרך כלל יכיל ארונות או מדפים עמוסים בתבלינים, חליטות תה שונות, חומרי מזון יבשים כגון אורז ופסטה וכדומה.

לכן חשוב שהמטבח שלכם יהיה מעוצב בצורה נכונה ונוחה, על מנת לשמש אתכם בצורה הטובה ביותר. נישות גבס באמצעות עבודות גבס במטבח הן למעשה הדרך הפונקציונלית והיצירתית ביותר להפוך את המטבח שלכם למקום שכיף לשהות בו. במקום ערימות לא מסודרות של תבלינים וחומרי גלם שונים הפזורים על השולחן או השיש, ניתן לסדר את הכול בצורה נוחה ויעילה בנישות גבס מותאמות אישית.

נישות גבס במטבח עם מקום אחסון גדול במיוחד!
עבודות גבס איכותיות עם יצירתיות ויופי עוצר נשימה
הצעת מחיר אטרקטיבית ושווה במיוחד לכולם

מחפשים נישות גבס במטבח? התקשרו עכשיו:
072-372-8442

נישות גבס במטבח במחירים ללא תחרות

עיצוב נישות גבס במטבח

כאמור, אחת הדרכים היותר נוחות וחכמות לסדר את המטבח שלכם היא באמצעות עבודות גבס, וכן נישות מגבס שניתן לאחסן בהן את כל כלי המטבח, תבלינים, חומרי מזון שונים וכדומה. מדובר בפתרון זול וזמין, היות ויצירת נישות גבס הרבה יותר משתלמת כלכלית מאשר קניית ארונות מטבח חדשים לדוגמא. בנוסף, נישות גבס מוסיפות פן דקורטיבי למטבח, היות והן מאפשרות לשבור את המראה הסטנדרטי וליצור קצת גיוון בקיר. אין צורך לתלות מדפים ולהתעסק עם מקדחה, מספיק לעשות נישות גבס. ניתן לשלב הנמכת תקרה למטבח דבר שמוסיף אופי ייחודי למטבח וסגנון משלו.

שירותים נוספים: נישות גבס , נישות גבס לספרים , נישות גבס מעוצבות

שאלות תשובות

icon

המחירים לעבודות גבס ונישות מגבס במטבח מתומחרות לפי מטר. ברוב המקרים, המחירים מתחילים ב־250 ש"ח למ"ר ומשתנים בהתאם לגודל וסוג העבודה.

icon

האחראיים על עבודה מסוג זה, הינם, חברות שיפוצים, אנשי וקבלני גבס, וחברות המתמחות באופן ישיר בעבודות גבס.