לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס לטלויזיה

הפתרון המהפכני של גבס לטלויזיה – מראה עתידני בסלון שלכם

ישנן דרכים שונות להפוך את הבית שלכם להרבה יותר מרשים, ייחודי ויפה. אחת הדרכים שרבים נעזרים בה כיום – עבודות גבס לטלויזיה. הרעיון שעומד מאחורי הקונספט הזה מדהים בפשטותו. יוצרים כוך מיוחד בתוך הקיר, שלתוכו נכנסת הפלאזמה השטוחה, ולמעשה בשבילנו היא הופכת לחלק מהקיר.

יתר על כן, ניתן להפוך את הפתרון הזה להרבה יותר יפה ומגובש, באמצעות יצירת עבודות גבס מזנונים לטלויזיה, כך שלא רק טלוויזיה תנוח בו, אלא גם תוספות שונות, כגון רמקולים, נגן מולטימדיה, ספריית הדיסקים שלכם ועוד. מיותר לציין שעבודות עיצוב גבס לטלויזיה נעשות בהתאמה אישית, כך שתוכלו לקבל בדיוק את מה שדרוש לכם.

מגוון רחב של עיצובים לבחירה לעמדת טלויזיה מפוארת
מחירים אטרקטיביים ומשתלמים החל מ־110 ש"ח למ"ר
כל השירותים במקום אחד – התייעצות מובטחת ללא עלות

עובדים בפריסה ארצית לפרטים והזמנות חייגו עכשיו:
072-372-8442

מגוון רחב של עבודות גבס לטלויזיה

תהליך ביצוע עבודות גבס נישות לטלויזיה

בתחום הגבס יש כיום כמה וכמה שירותים פופולריים ונפוצים ביותר, אך בהתחשב בתפקיד המשמעותי של טלוויזיה בחיינו, עבודות גבס נישות לפלזמה הפכו עבור חברות רבות בתחום ל"מוצר הדגל". מלבד יצירת המקום עצמו המיועד למכשיר, ניתן להוסיף אלמנטים של עיצוב בגבס לטלויזיה שיהפכו את כל העניין למרשים אפילו יותר. עד כמה מרשים? מספיק להציץ במספר דוגמאות של עבודות גבס לטלויזיה תמונות על מנת לקבל מושג לגבי היופי והאסתטיות של פתרון זה.

היתרונות של יצירת קיר גבס לטלויזיה

תחשבו על זה, כמה מקום בחדר לוקח לכם שולחן הטלוויזיה, הספריה, מערכת הסטריאו וכו'. עד כמה יפה ואסתטי היה יכול להיות להחזיק בסלון אך ורק רהיטים ש"משרתים" אתכם, ולא את הגאדג'טים שלכם? עם קירות גבס לטלויזיה זה בדיוק מה שאתם מקבלים, יחד עם מקום פנוי, פחות מקומות להצטברויות אבק (לא רק על השולחן עצמו – אבל גם מתחתיו!).

עבודות גבס לטלויזיה – מוצאים תמונות באינטרנט ודוגמאות שמוצאות חן בעינינו

על מנת לדעת בוודאות שתקבלו את הפתרון הדרוש לכם, לא מספיק להזין במנוע החיפוש גבס לטלויזיה תמונות. כדי לקבל מושג אמיתי לגבי עבודות איכותיות בתחום, יש לשים לב לכך שכל עבודות גבס לפלזמה תמונות המוצגות בוצעו על ידי האדם שטוען שהן עבודותיו, וגם ששירתו את בעליהן נאמנה לאורך שנים ארוכות. זאת משום שיש פאן חשוב מאוד נוסף של עבודות גבס לפלזמה – הן צריכות להיות יציבות ואיכותיות על מנת לא לסכן מוצרים יקרי ערך אלה. האם ידעתם? מחירון עבודות גבס ושיפוצים בתחום הינו החל מ־110 ש"ח למטר לכל סוגי העבודות. המחירון המלא מופיע באתרנו.

גבס לטלויזיה בסלון

גבס לטלויזיה בסלון הוא מוצר נדרש מאוד , נשמח לתת מענה בהזמנת כל סוגי הגבס בהתאמה אישית לסלון שלכם!

מוצרים נוספים: נישות גבס לטלויזיה , תאורה ניסתרת בגבס  , עבודות גבס מיוחדות , עבודות גבס בסלון

שאלות תשובות

icon

המחירים לנישת טלויזיה עומדת על החל מ־100 ש"ח למ"ר

icon

המחיר לשיפוץ כללי ולעיצובים בגבס עומדים על החל מ־110 ש"ח למ"ר