לייעוץ חינם חייגו כעת:

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו
שירותי החברה
לקוחות ממליצים
תומר לוי
קרא עוד
על מקצועני הגבס שמעתי מחברים קרובים, הבנתי שמדובר במקצועניים בגבס ולכן בחרתי להם לעשות הנמכת גבס למזגן, העבודה בוצעה ברמה גבוהה ביותר, תודה רבה לכם!
יפה כהן
קרא עוד
רציתי לעשות מזנון גבס, התלבטתי בין גבס לבין עץ, מקצועני הגבס עשו לי גבס בשילוב עץ שיצא פשוט מדהים, אין אחד שנכנס לבית שלנו ולא מחמיא לנו.
פאני מלאכי
קרא עוד
הגעתי אליהם מגוגל ואני מאוד מרוצה, ביצעו אצלי גבס בכל רחבי הבית, המחיר היה הוגן, התשלום היה לפי שלבי העבודה והביצוע היה ברמה גבוהה ביותר, תודה!
הקודם
הבא

עבודות גבס למזגן

היתרונות המגוונים של עבודות גבס למזגן

בימינו, בכל בית יש שני אלמנטים חשובים מאוד התורמים לאיכות החיים בו ועד כמה נעים להימצא שם. הפרט הראשון הינו המיזוג, והפרט השני – אסתטיות. בעבר, היה קשה מאוד לשלב בין השניים, היות ומערכת המיזוג הינה מורכבת ומסועפת, דורשת המון תשתיות שונות, וגם ממוקמת בנקודות מרכזיות בית, כך שפעמים רבות היה הצורך לבחור מה חשוב יותר – הטמפרטורה הנעימה, או המראה החיצוני של הבית. עם זאת, כיום הרבה דברים השתנו, זאת בזכות השימוש הנרחב ביתרונות של חומר ייחודי – הגבס. השימושים השונים שלו כוללים גם גבס למזגן, המאפשר להחביא את כל האלמנטים של הפריט וליצור נישות מיוחדות עבורו שיהיו לא רק פרקטיות, אלא גם אסתטיות ביותר.

מבצע מיוחד! החל מ־110 ש"ח
למטר לכל סוגי עבודות הגבס
עבודות גבס למזגן מיני מרכזי ברמת ביצוע גבוהה

שירות בפריסה ארצית הכולל הצעת מחיר ללא תוספת
ייעוץ והכווה ראשונית או מקצועית בחינם

לפרטים נוספים על עבודות גבס למזגן חייגו עכשיו:
072-372-8442

דוגמא להכנה של עבודות גבס למזגן

האפשרויות השונות לאחסון מזגן בגבס

כל העבודות בגבס נעשות בהתאמה מושלמת לצרכי הלקוח ולמאפיינים הספציפי של הבית שלו. לפיכך, ניתן לבצע עבודות גבס שמתאימות למזגן אחד, כמו למזגן מרכזי. הדבר נעשה באמצעות בניית קרניזים – הנמכה ממוקדת לתקרה, או נישות מיוחדות הנמצאות בחלק העליון של הקיר. עבודות גבס למזגנים מאפשרות ליצור פתרונות מושלמים לעניין, תוך שמירה על פתחים נוחים שבאמצעותם ניתן לבצע תיקונים, למלא גז – ועוד. כל פתרונות עבודות גבס למזגן מותאמים לצרכים אלה ועונה עליהם בצורה יעילה ומהירה.

חוסכים כפליים באמצעות הגבס

יתרונות רבים נותנות עבודות גבס למזגן מרכזי, כולל הולכה נוחה של התשתיות השונות. בנוסף, בזכות הייחודיות של סוגי גבס שונים, ניתן ליצור פתרונות מבודדים שלא רק מאחסנים את המזגן פיזית, אלא גם עוזרים לשמר את הטמפרטורה הרצויה בבית. פעמים רבות מומלץ לבצע את תהליך ביסוס תשתית המזגן ובניית קונסטרוקציות הגבס באותו הזמן, ליצירת פתרון אסתטי ופרקטי מושלם שישרת אתכם נאמנה כל יום במהלך השנה. בנוסף, המחירון לעבודות גבס נע בין 100-110 ש"ח למטר לרוב עבודות הגבס.

שירותים נוספים: הנמכת תיקרה למזגן , תאורה נסתרת בגבס , עבודות גבס במטבח

שאלות תשובות

icon

מחירון העבודות גבס למזגן הינם החל מ־110 ש"ח למ"ר

icon

אנחנו מספקים את כל עבודות הגבס שלנו בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ